PROBLEEM BIJ MALWAREBYTES

Stel hier uw vragen met betrekking tot Malwarebytes Anti-Malware, Anti-Exploit en Anti-Rootkit.
Plaats reactie
fuut
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 48
Lid geworden op: 19 aug 2013 17:23
OS: Windows7 - 64bit
AV: Comodo
FW: Comodo

#1

Op uw advies hebben we enige tijd geleden op onze laptop (windows 7 - 64 bit) Malwarebytes geïnstalleerd.
Vandaag -na installatie van windows updates- ondervinden we problemen bij de instellingen vd Actieve bescherming.
Bij het aanklikken vd link 'Standaardwaarden herstellen' is het onderdeel 'Bescherming tegen ransomware' al meer dan een uur 'Bezig met starten.....'
Hoe kunnen we dat oplossen?
Veng
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 200
Lid geworden op: 27 feb 2015 20:30
Kennisniveau: (2) Ervaren
Contacteer:

#2

Welke versie draait er, want dit is een bekend probleem dat ondertussen opgelost zou moeten zijn met de laatste versie.
Weet veel niet, daarom slechts garantie tot op de stoep :wink:
Vraag je niet af of je opslagmedium defect kan raken want dat gaat gebeuren! En dan?
Gebruikersavatar
abbs
Moderator
Moderator
Berichten: 16165
Lid geworden op: 04 nov 2012 17:10
Kennisniveau: (3) Expert
OS: Windows 10 Pro 64-bit
AV: Emsisoft Anti-Malware
AM: HitmanPro-Alert

#3

Hallo,

Ik heb je even naar de goede plaats verhuist om je beter te kunnen helpen. :good:
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
fuut
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 48
Lid geworden op: 19 aug 2013 17:23
OS: Windows7 - 64bit
AV: Comodo
FW: Comodo

#4

M.,
Probleem heeft zich vanzelf opgelost.
De versie gegevens zijn resp.: 3.0.6.1469 || 1.0.103 || 1.0.2221
Bedankt voor de informatie.
Gebruikersavatar
abbs
Moderator
Moderator
Berichten: 16165
Lid geworden op: 04 nov 2012 17:10
Kennisniveau: (3) Expert
OS: Windows 10 Pro 64-bit
AV: Emsisoft Anti-Malware
AM: HitmanPro-Alert

#5

fuut schreef:M.,
Probleem heeft zich vanzelf opgelost.
De versie gegevens zijn resp.: 3.0.6.1469 || 1.0.103 || 1.0.2221
Bedankt voor de informatie.
Waarschijnlijk heeft een update je malwarebytes hersteld ;)
Bedankt voor je terug post.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Malwarebytes Anti-Malware & AdwCleaner”