Plaats reactie
1
Ik gebruik Malwarebytes 3.1.2 in combinatie met Bitdefender Internetsecurity 2017 en Windows 10.
Nu heb ik het probleem dat de optie "Bescherming op het web" in Malwarebytes sinds een aantal dagen uit staat. Wanneer ik het opstart zie je de melding "Bezig met starten..." maar daarna staat de optie weer uit.
Weet iemand hoe dit op te lossen is?
4
Hallo,

Ik kom weer terug op dit onderwerp en heb precies hetzelfde sinds gisteren, plotseling diezelfde melding dat de web bescherming aangezet moet worden met als gevolg dat er vervolgens niets gebeurd.

Bezig met starten krijg ik steeds te zien, maar vervolgens gebeurd er niets.

De oplossing die geboden wordt met de link hierboven werkt helaas niets meer.

Weet iemand de oplossing?
10
Ik had gisteren/ eergisteren ook inderdaad weer het probleempje dat Mbam haperde. Vandaag niets meer aan de hand. Het loste zich vanzelf op
11
rudidev schreef:Ik had gisteren/ eergisteren ook inderdaad weer het probleempje dat Mbam haperde. Vandaag niets meer aan de hand. Het loste zich vanzelf op
Dat klopt Mbam blijft dagelijks ontwikkelen waarbij er wel eens dingen nog niet goed gaan en door melding word dat zo snel mogelijk opgelost.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
12
En inderdaad ook hier heeft het probleem zichzelf reeds opgelost, na waarschijnlijk een update, want ik moest de pc opnieuw opstarten en wist eigenlijk niet waarom en zag toen dat alles bij MBAM weer aan stond.
14
Hallo,

Even weer terugkomend over dit onderwerp.

Wederom is het weer raak dat de webbescherming regelmatig uitvalt, en niet nu maar al sinds een langere periode, en aanzetten lukt niet.

Wat is dit toch steeds?
15
Hallo,

Deze problemen komen nogal veel voor ze hebben er zelfs al een stappenplan voor gemaakt: https://forums.malwarebytes.com/topic/1 ... ese-steps/

Vaak is het probleem over door Mbam te verwijderen en dan na een herstart weer installeren.
Ik begrijp dat je daar niet op zit te wachten, je mag het stappen plan wel uitvoeren en de verkregen zip (mbst-grab-results.zip) plaatsen.
Ik wil kijken of het probleem kan zien.
Een andere optie is om daar meteen een topic aan te maken zij hebben hier meer kijk op als ontwikkelaars.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Malwarebytes & AdwCleaner”