Malwarebytes bescherming op het web staat uit

Stel hier uw vragen met betrekking tot Malwarebytes Anti-Malware, Anti-Exploit en Anti-Rootkit.
deroderuiter
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 mei 2017 10:00
Kennisniveau: (2) Ervaren
OS: WIndows 10
AV: Bitdefender
AM: Malwarebytes
FW: Bitdefender

#1

Ik gebruik Malwarebytes 3.1.2 in combinatie met Bitdefender Internetsecurity 2017 en Windows 10.
Nu heb ik het probleem dat de optie "Bescherming op het web" in Malwarebytes sinds een aantal dagen uit staat. Wanneer ik het opstart zie je de melding "Bezig met starten..." maar daarna staat de optie weer uit.
Weet iemand hoe dit op te lossen is?
deroderuiter
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 mei 2017 10:00
Kennisniveau: (2) Ervaren
OS: WIndows 10
AV: Bitdefender
AM: Malwarebytes
FW: Bitdefender

#2

Laatst gewijzigd door PeterJ op 21 mei 2017 11:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: link aanklikbaar gemaakt
Gebruikersavatar
Maxstar
Administrator
Administrator
Berichten: 42381
Lid geworden op: 27 sep 2008 10:18
Kennisniveau: (3) Expert
OS: Windows 10
AV: Emsisoft Anti-Malware
Contacteer:

#3

Hallo en welkom op het forum,

Bedankt voor de terugkoppeling, en fijn om te horen dat je het probleem zelf hebt kunnen oplossen... :good:
Nipcweb
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 276
Lid geworden op: 12 feb 2014 12:18
OS: Windows 10 64 bit
AV: Malwarebytes Premium + Eset online scan
AM: HitmanPro Alert
FW: Windows en router

#4

Hallo,

Ik kom weer terug op dit onderwerp en heb precies hetzelfde sinds gisteren, plotseling diezelfde melding dat de web bescherming aangezet moet worden met als gevolg dat er vervolgens niets gebeurd.

Bezig met starten krijg ik steeds te zien, maar vervolgens gebeurd er niets.

De oplossing die geboden wordt met de link hierboven werkt helaas niets meer.

Weet iemand de oplossing?
Gebruikersavatar
abbs
Moderator
Moderator
Berichten: 16196
Lid geworden op: 04 nov 2012 17:10
Kennisniveau: (3) Expert
OS: Windows 10 Pro 64-bit
AV: Emsisoft Anti-Malware
AM: HitmanPro-Alert

#5

Hallo,


De link hierboven doet het niet, dus wat heb je gedaan?
Is dit probleem ontstaan na een update?
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Nipcweb
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 276
Lid geworden op: 12 feb 2014 12:18
OS: Windows 10 64 bit
AV: Malwarebytes Premium + Eset online scan
AM: HitmanPro Alert
FW: Windows en router

#6

Geen flauw idee, en naar mijn weten is er geen update geweest.
Gebruikersavatar
abbs
Moderator
Moderator
Berichten: 16196
Lid geworden op: 04 nov 2012 17:10
Kennisniveau: (3) Expert
OS: Windows 10 Pro 64-bit
AV: Emsisoft Anti-Malware
AM: HitmanPro-Alert

#7

Nipcweb schreef:Geen flauw idee, en naar mijn weten is er geen update geweest.
Je kan afwachten (want het probleem is ook op de site van malwarebytes aangekaart) en anders weer verwijderen en opnieuw installeren.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Nipcweb
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 276
Lid geworden op: 12 feb 2014 12:18
OS: Windows 10 64 bit
AV: Malwarebytes Premium + Eset online scan
AM: HitmanPro Alert
FW: Windows en router

#8

Oke dank je, dan wacht ik het wel af.

Als het goed is beschermd Hitman Pro Alert mij daar ook al bij dacht ik.
Gebruikersavatar
abbs
Moderator
Moderator
Berichten: 16196
Lid geworden op: 04 nov 2012 17:10
Kennisniveau: (3) Expert
OS: Windows 10 Pro 64-bit
AV: Emsisoft Anti-Malware
AM: HitmanPro-Alert

#9

Nipcweb schreef:Oke dank je, dan wacht ik het wel af.

Als het goed is beschermd Hitman Pro Alert mij daar ook al bij dacht ik.
Dat klopt, wacht een dag en daar zou je opnieuw Mbam erop kunnen zetten.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
rudidev
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 317
Lid geworden op: 04 nov 2014 17:43
Kennisniveau: (1) Beginner
OS: Windows 10
AV: Kaspersky
AM: Mbam premium

#10

Ik had gisteren/ eergisteren ook inderdaad weer het probleempje dat Mbam haperde. Vandaag niets meer aan de hand. Het loste zich vanzelf op
Gebruikersavatar
abbs
Moderator
Moderator
Berichten: 16196
Lid geworden op: 04 nov 2012 17:10
Kennisniveau: (3) Expert
OS: Windows 10 Pro 64-bit
AV: Emsisoft Anti-Malware
AM: HitmanPro-Alert

#11

rudidev schreef:Ik had gisteren/ eergisteren ook inderdaad weer het probleempje dat Mbam haperde. Vandaag niets meer aan de hand. Het loste zich vanzelf op
Dat klopt Mbam blijft dagelijks ontwikkelen waarbij er wel eens dingen nog niet goed gaan en door melding word dat zo snel mogelijk opgelost.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Nipcweb
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 276
Lid geworden op: 12 feb 2014 12:18
OS: Windows 10 64 bit
AV: Malwarebytes Premium + Eset online scan
AM: HitmanPro Alert
FW: Windows en router

#12

En inderdaad ook hier heeft het probleem zichzelf reeds opgelost, na waarschijnlijk een update, want ik moest de pc opnieuw opstarten en wist eigenlijk niet waarom en zag toen dat alles bij MBAM weer aan stond.
Gebruikersavatar
abbs
Moderator
Moderator
Berichten: 16196
Lid geworden op: 04 nov 2012 17:10
Kennisniveau: (3) Expert
OS: Windows 10 Pro 64-bit
AV: Emsisoft Anti-Malware
AM: HitmanPro-Alert

#13

Nipcweb schreef:En inderdaad ook hier heeft het probleem zichzelf reeds opgelost, na waarschijnlijk een update, want ik moest de pc opnieuw opstarten en wist eigenlijk niet waarom en zag toen dat alles bij MBAM weer aan stond.
Mooi dat het weer is opgelost.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Nipcweb
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 276
Lid geworden op: 12 feb 2014 12:18
OS: Windows 10 64 bit
AV: Malwarebytes Premium + Eset online scan
AM: HitmanPro Alert
FW: Windows en router

#14

Hallo,

Even weer terugkomend over dit onderwerp.

Wederom is het weer raak dat de webbescherming regelmatig uitvalt, en niet nu maar al sinds een langere periode, en aanzetten lukt niet.

Wat is dit toch steeds?
Gebruikersavatar
abbs
Moderator
Moderator
Berichten: 16196
Lid geworden op: 04 nov 2012 17:10
Kennisniveau: (3) Expert
OS: Windows 10 Pro 64-bit
AV: Emsisoft Anti-Malware
AM: HitmanPro-Alert

#15

Hallo,

Deze problemen komen nogal veel voor ze hebben er zelfs al een stappenplan voor gemaakt: https://forums.malwarebytes.com/topic/1 ... ese-steps/

Vaak is het probleem over door Mbam te verwijderen en dan na een herstart weer installeren.
Ik begrijp dat je daar niet op zit te wachten, je mag het stappen plan wel uitvoeren en de verkregen zip (mbst-grab-results.zip) plaatsen.
Ik wil kijken of het probleem kan zien.
Een andere optie is om daar meteen een topic aan te maken zij hebben hier meer kijk op als ontwikkelaars.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Malwarebytes Anti-Malware & AdwCleaner”