Plaats reactie
1
De 'bescherming op het web' functie schakelt automatisch uit. Ik krijg hem niet meer aan. Herinstallatie helpt ook niet. Iemand een idee?
2
md1952 schreef:De 'bescherming op het web' functie schakelt automatisch uit. Ik krijg hem niet meer aan. Herinstallatie helpt ook niet. Iemand een idee?
Hallo :welkom:
Ik heb je even in de juiste sectie geplaatst om je beter te kunnen helpen.
Welke versie heb je, en heb je de betaalde of gratis versie?
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
3
Bij een klant van mij ook sinds vanochtend ditzelfde probleem, gebeurt wanneer de laatste update wordt binnen gehaald, laatste versie van malwarebytes, premium account. Ook scannen lukt dan niet meer....stopt na 1e stap en geeft melding voltooid niets gevonden.
5
Ik ook dus, en heb de laatste versie en ook premium

Bij mij wordt bescherming op het web uitgeschakeld en heb ik weer aangezet,maar er gebeurd weinig.
6
Zelfde probleem hier . Betaalde versie, up-to-date. Probleem speelt overigens al veel langere tijd. Opnieuw opstarten biedt vaak soelaas
10
rudidev schreef:Dank je Ben
Graag gedaan Rudi, Mbam 3 is een mooi product alleen jammer genoeg een aantal problemen.
Dit doe Mbam geen goed maar blijf er in geloven ze zijn druk bezig om hun product zo goed mogelijk te krijgen (en het zit wel eens tegen jammer genoeg)
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
12
Ik heb verder niets gedaan, maar hij werkt nu weer prima. Heeft misschien met het opnieuw opstarten te maken(?) maar dat is niet zo belangrijk.
13
rudidev schreef:Ik heb verder niets gedaan, maar hij werkt nu weer prima. Heeft misschien met het opnieuw opstarten te maken(?) maar dat is niet zo belangrijk.
Er is een vandaag een update geweest voor dit problemen daar moest je je pc voor laten herstarten (net zoals Windows dat doet).
Maar mooi dat het werkt.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Malwarebytes & AdwCleaner”