Plaats reactie
1
Goedemiddag,

Ik ben in het bezit van de (betaalde, Premium) versie 3.0.6 maar kan via dit programma niet updaten naar de nieuwe versie.
Ook de gegeven snelkoppeling in dit topic werkt niet.
Na download/installatie dient de laptop opnieuw opgestart te worden maar als ik dit gedaan heb is er niets aan de versie veranderd.
Wat te doen?
Alvast :dank: voor de reactie :good:
Groeten, Jos H
2
Ik heb ook een premium versie, maar is door een apart programma die ik gebruik om programma's te controleren op hun versie automatisch bijgewerkt.
5
Jos H schreef:Goedemiddag,

Ik ben in het bezit van de (betaalde, Premium) versie 3.0.6 maar kan via dit programma niet updaten naar de nieuwe versie.
Ook de gegeven snelkoppeling in dit topic werkt niet.
Na download/installatie dient de laptop opnieuw opgestart te worden maar als ik dit gedaan heb is er niets aan de versie veranderd.
Wat te doen?
Alvast :dank: voor de reactie :good:
De link doet het bij mij wel, en deze link  Mbam.
Verwijder anders eerst Mbam mb-clean tool lees stap 2. <---- Zeer belangrijk!!!
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
6
Goedemorgen Abbs,

Dank voor je reactie en info!!
Via de clean tool Malwarebytes verwijderd; in de bijlage het rapport.
Ik wacht even je reactie af alvorens Malwarebytes opnieuw te installeren.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Groeten, Jos H
7
Goedemorgen Jos,

Plaats nog eens de FRST logjes.

Download de Afbeelding Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren
  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt) & (Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
10
Hallo,

Er staan nog genoeg sporen op van Mbam.

Start de Afbeelding Farbar Recovery Scan Tool nogmaals.
  • Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is.
  • Dubbelklik op FRST.exe om de tool te starten.
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk op de Fix knop
  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht..
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
13
13.52 uur: Het bestand mbae64.sys is verwijderd uit C:\Windows\system32\Drivers.
Hierna de laptop opnieuw gestart en Malwarebytes 3.1 geïnstalleerd.
Installatie is goed verlopen maar in het venster "Uw licentie activeren" gaat het niet goed.
Als ik mijn licentiesleutel invoer bij het veld Licentiesleutel kan ik "Licentie activeren" niet aanklikken omdat deze niet actief is.
Daarna de sleutel ingevoerd bij Licentie-ID; achter het invoerveld verschijnt er een groen vinkje maar ik kan nog steeds niet op licentie activeren klikken omdat deze niet actief is/wordt.
Ik hoop dat ik dit goed heb uitgelegd.
Zo niet dan wil ik wel een PrtSc maken ter verduidelijking (mijn licentiesleutel maak ik dan zwart)  :)

14: 20 uur: Contact opgenomen met Malwarebytes Support en via hen de juiste sleutel + id ontvangen :)
Malwarebytes Premium 3.1.2 werkt nu correct; alleen nog even de instellingen nalopen.
@ Abbs  :dank: voor de hulp met dit probleem.
Groeten, Jos H
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Malwarebytes & AdwCleaner”