Plaats reactie
1
Hallo,

Even een vraag.

Ik krijg sinds vanmiddag steeds een waarschuwing van Malwarebytes dat een website geblokkeerd wordt, het maakt niet uit wat ik doe of intik, steeds komt dit scherm terug en weet nu niet wat ik hiermee moet.

Het blijkt steeds om een uitgaand iets te gaan.

Er wordt weliswaar door MBAM geadviseerd om deze website(s) uit sluiten, maar het is voor mij niet duidelijk waar het over gaat, wel komt steeds hetzelfde IP adres tevoorschijn.

Wie helpt mij hiermee?

p.s. Ik heb de meldingen maar uitgezet, want om de 5 seconden verschijnt dit bericht, of ik nou iets doe of niet maakt niet uit.
3
Het ging meer om een IP adres, maar heb de blokkering niet meer terug gezien, en lijkt alles nu weer goed te gaan.

Vreemd programma 
5
Er zal inderdaad iets niet goed zijn geweest, maar het vreemde was dat het optrad terwijl ik niets bijzonders deed, alleen al Google de search engine oproepen veroorzaakte dit al.
Daarom de vraag.

Overigens zag ik ook nog een verwijzing van jou naar een clean tool, maar gezien het feit dat er nu niets aan de hand is laat ik het hierbij.
Laatst gewijzigd door Nipcweb op 04 mar 2017 19:56, 1 keer totaal gewijzigd.
6
Nipcweb schreef:Er zal inderdaad iets niet goed zijn geweest, maar het vreemde was dat het optrad terwijl ik niets bijzonders deed, alleen al Google de search engine oproepen veroorzaakte dit al.
Daarom de vraag.
Voor dit soort "aanvallen"  hoef je niks raars te doen kan via elke handeling gebeuren, maar dit is een teken dat Mbam goed zijn werk doet.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
7
Oke bedankt voor je reactie, tot op heden heb ik geen meldingen meer gehad van MBAM, dus zal alles wel weer goed gaan.

Als het weer optreed, kom ik er wel weer op terug en meld desnoods wat er exact gemeld wordt.

Overigens zag ik nog een verwijzing naar een clean tool waar je naar toe had verwezen, maar zoals het er nu naar uitziet gaat alles weer goed en laat het daar voorlopig bij.
8
Nipcweb schreef:Oke bedankt voor je reactie, tot op heden heb ik geen meldingen meer gehad van MBAM, dus zal alles wel weer goed gaan.

Als het weer optreed, kom ik er wel weer op terug en meld desnoods wat er exact gemeld wordt.

Overigens zag ik nog een verwijzing naar een clean tool waar je naar toe had verwezen, maar zoals het er nu naar uitziet gaat alles weer goed en laat het daar voorlopig bij.
Malwarebytes 3 word ook steeds stabieler ze zijn steeds druk bezig met de problemen die worden aangeleverd (dus het gaat zeker de goede kant op)
Net als de clean tool dat die er nu gelukkig is, scheelt weer een hoop problemen :goed:
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Malwarebytes & AdwCleaner”