Plaats reactie
1
Hallo,
Volgens het dashbord van MWB Premium 3.0 staat af en toe de 'Bescherming op het web' UIT.
Hoe kan dat en heeft dit mogelijk te maken met mijn standaard applicatie Comodo Internet Security?

Alvast bedankt voor jullie antwoord.
Groet, Rob
5
Bedankt ik heb hem 'op voorraad' gedownload, maar zie dat mijn huidige versie dezelfde is namelijk 3.0.6.1469.
Ik wacht nog even af voor de nieuwe installatie, want op dit ogenblik staan alle beveiliging aan. Eerst maar weer eens een paar keer opnieuw opstarten en checken of MWB werkt zoals het hoort.
Bedankt voor je reactie! Groet, Rob
6
Rob#Ank$ schreef:Bedankt ik heb hem 'op voorraad' gedownload, maar zie dat mijn huidige versie dezelfde is namelijk 3.0.6.1469.
Ik wacht nog even af voor de nieuwe installatie, want op dit ogenblik staan alle beveiliging aan. Eerst maar weer eens een paar keer opnieuw opstarten en checken of MWB werkt zoals het hoort.
Bedankt voor je reactie! Groet, Rob
Dat is goed, maar de versie die je gebruikt kan je gewoon weer erover installeren.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
8
En om ook op dit topic te reageren,

Ik heb sinds gisteren ook weer " gelazer " om het zo maar eens te noemen met Malwarebytes.

Ik krijg nu steeds de melding Exploit bescherming uit, maar als die aan zet staat er achter " bezig met starten " en gebeurd er dus weer niets, dat was gisterenavond al; het geval, en nu vanochtend weer.

Dus opnieuw opstarten hoef ik niet telkens te doen, want dat heb ik in feite vanochtend al gedaan met hetzelfde probleem.

Zijn er meerdere die daar nu last van hebben?

En wat kan er aan gedaan worden.
11
Net geprobeerd, maar de toegang wordt geweigerd staat er bij, even kijken of ik hier een screenshot kan neerzetten.

Ik weet even niet hoe ik hier een screenshot vanuit paint moet plaatsen
15
Ik wacht het even af, want dat risico wil ik niet nemen dat ik er straks helemaal niet aan heb.

Het moet toch niet de bedoeling zijn om dat steeds te moeten doen, opnieuw of er over heen installeren.

Sinds deze nieuwe versie is er alleen maar gelazer, en heb ik er tot op heden weinig tot niets aan gehad.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Malwarebytes & AdwCleaner”