Plaats reactie
4
Ik las al zoiets, alleen laat ik het aan Mbam over wanneer deze de patch toepast, ik heb tot heden niks vervelend meer gemerkt.

Overigens heb ik nu versie 3.0.4 , wellicht was dat al een update, maar goed ik wacht het wel af.
6
Moet je die link volgen, of komt Malwarebytes zelf met die update?

En zo ja, kan je deze dan gewoon over de huidige heen installeren?
9
Overigens even een opmerking.

2 dagen geleden installeerde ik iets wat ik had gedownload en werd door Avira free een virus onderschept, welke door Malwarebytes klaarblijkelijk over het hoofd werd gezien.

Dus om deze versie van Malwarebytes nu als een volwaardige anti virus programma te bestempelen is voor mij nog maar de vraag.
10
Nipcweb schreef:Overigens even een opmerking.

2 dagen geleden installeerde ik iets wat ik had gedownload en werd door Avira free een virus onderschept, welke door Malwarebytes klaarblijkelijk over het hoofd werd gezien.

Dus om deze versie van Malwarebytes nu als een volwaardige anti virus programma te bestempelen is voor mij nog maar de vraag.
Tja dit blijft moeilijk de ene virus programma heeft eerder een update naar een (virus, malware) de volgende keer zou Malwarebytes eerder kunnen zijn.
Maar gebruik je de betaalde versie?
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
13
Hmmz... ik heb momenteel 3.0.5 en heb problemen met updates. Tijdje terug uitroepteken, automatisch updaten werd niet gedaan. Dacht toen nog dat het eenmalig was omdat ik vlak daarvoor van 2.0 naar 3.0.x was overgestapt. Had eerst 2.0 gedeinstalleerd en daarna 3.0.x geinstalleerd.
Vandaag echter weer een rood uitroeptekentje in mijn icoontje, met weer als reden Updates: verlopen. Hopelijk is dat ook gefixed in 3.0.6 maar vind het wel vreemd.
Greetings, Black Tiger.
14
Malwarebytes succesvol bijgewerkt naar 3.0.6.1469
Nieuwe versie 3.0.6.txt
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Groeten, Jos H
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Malwarebytes & AdwCleaner”