Plaats reactie
1
Nadat ik gisteren versie 2.2.1. geupdatet had naar versie 3.0.4, werkt MB niet meer. Als ik klikte op mbam.exe gebeurde er niets. ook niet als administrator.
Dan maar verwijderen dacht ik en opnieuw installeren. Maar dat ging niet zo vlotjes.

Wat heb ik inmiddels gedaan:
- tijdens het verwijderen met Revo unistaller kreeg ik de melding dat unins001.dat niet kon worden geopend. Actie werd afgebroken (zelfde melding met standaard verwijdering)
- Ik dacht, ik verwijder het dan maar; lukte niet. In veilige modus wel (voor de zekerheid maar 'verplaatst')
- echter bij het 'opnieuw' trachten te verwijderen met Revo werd dit bestand juist gemist? dan maar weer terug gezet in veilige modus.
- ook opnieuw (ja, ik probeer maar wat) installeren van MB lukt niet. Installatie werd na foutmelding afgebroken  
- zelfs met het tooltje vam MB 'mbam-clean 2.3.0.001' lukt het niet niet. Merkwaardig dat het zelfs hiermee niet lukt!

Tsja, nou weet ik het ook even niet meer. Ik hoop dat iemand mij kan helpen bij dit vervelende probleem
2
Versie 3 is toch nog steeds in Beta dacht ik.

Tenminste ik gebruik MBAM premium en heb daar ( nog ) geen melding over gekregen, maar als ik bovenstaand lees hoeft dit van mij dus even niet.

Succes met het oplossen van je probleem.
3
Dit vind ik op Tweakers. Dus geen Beta meer lijkt mij...

donderdag 8 december 2016 15:01
Bron: Malwarebytes

Malwarebytes heeft de final release van Anti-Malware versie 3.0 uitgebracht. Dit programma is gericht op het bestrijden van malware enz.... 
4
Hallo,

Download de Afbeelding Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren
  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt) & (Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
5
Hallo,

Zeer bedankt voor de reactie....

Bijgaand zoals verzocht de twee bestanden. Ik ben erg benieuwd of het probleem hiermee (met de bevindingen) opgelost kunnen worden..

George 
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
6
afarensis schreef:Dit vind ik op Tweakers. Dus geen Beta meer lijkt mij...

donderdag 8 december 2016 15:01
Bron: Malwarebytes

Malwarebytes heeft de final release van Anti-Malware versie 3.0 uitgebracht. Dit programma is gericht op het bestrijden van malware enz.... 
Ja ik heb het gelezen, maar via een link zoiets downloaden is al zeker niet aan te raden heb ik mij laten vertellen en ga dit ook steeds uit de weg.
Nota bene heb ik toevallig ongeveer 1 uurtje geleden de website http://www.malwarebytes.nl bezocht en als ik daar op een link klikte werd deze door mijn eigen MBAM geblokkeerd, ook weer vreemd maar geeft eigenlijk al aan dat op links klikken al voor de nodige problemen kunnen zorgen.
7
Hallo,

Even alles op een rij;
Malwarebytes versie 3.0.4.1269 staat nog in je programma lijst en die werkt niet?
En die wil je verwijderd hebben?

Ga naar de map van Malwarebytes Klik C:\Program Files\Malwarebytes\Anti-Matware kijk of in deze map unins000 <-- klik daar met je rechtermuis knop op en kies Als Administrator Uitvoeren.
Lukt het zo om Malwarebytes dan te verwijderen?
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
8
Bedankt voor je reactie....
Had ik ook gedaan, maar werkte niet. Zoals ik schreef is het wel gelukt in de veilige modus. Echter... bij het 'opnieuw' trachten te verwijderen met Revo, werd dit bestand juist gemist?  Dus maar weer terug gezet.
10
Volgens mij heb ik dat toch aardig uitgelegd? En ik heb op jouw verzoek inmiddels de twee txt-bestanden meegestuurd met mijn antwoord Of begrijp ik iets niet goed en/of ben ik toch onduidelijk geweest?
Het komt er op neer dat ik MB niet kan verwijderen (zie uitleg), maar ook niet kan installeren (foutmelding). Op een of andere manier zit het bestand unins001.dat in de weg. En omdat ik dat dus niet begrijp heb ik jullie hulp ingeroepen.  
11
Hallo,

Ik probeer zo duidelijk mogelijk een beeld te maken en als ik bepaalde dingen niet helemaal duidelijk zie vraag ik even door (ook al is het 4x ik ben wel met een pc van jou bezig en als ik een fout maak vind je dat ook niet zo leuk net als ik).
Ik ga even de logjes bestuderen je hoort zo van mij.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
12
Sorry, ik had wellicht wat genuanceerder moeten reageren. Maar de vraag 'wat zijn nu je problemen?' begreep ik niet goed, omdat je in een eerdere fase aan mij vroeg om de twee bestanden op te sturen, hierom dacht ik dat het wel duidelijk was. 
In essentie komt het er op neer dat ik MB wil verwijderen (omdat deze na de de update niet meer werkte), om vervolgens de nieuwe versie 'schoon' te installeren. En toen ging het dus fout.....
13
Hallo,

Start de Afbeelding Farbar Recovery Scan Tool nogmaals.
  • Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is.
  • Dubbelklik op FRST.exe om de tool te starten.
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk op de Fix knop
  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht..
    Fixlist.txt
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
14
Hallo,

Wederom bedankt voor de moeite....

Bijgaand het bestand fixlog.txt
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
15
Hallo,

Schakel uw antivirussoftware tijdelijk uit en download Afbeelding Zoek.exe naar het bureaublad.
  • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner  melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.
 
Zoek.exe uitvoeren (voor meer informatie kunt u deze handleiding raadplegen)
Wanneer u problemen ondervindt bij het uitvoeren van dit programma of bepaalde foutmeldingen te zien krijgt laat dit dan even weten in uw bericht.
  • Sluit eerst alle openstaande programma's en browsers.
  • Dubbelklik vervolgens op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7, 8 en 10 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze computer, gebruik dit dan ook niet op andere computers met een gelijkaardig probleem.

    Code: Selecteer alles

    firefoxlook;
    torpigcheck;
    emptyfolderscheck;delete
    chromelook;
    standardsearch;
    filesrcm;
    services-list;
    autoclean;
    startupall;
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht na de herstart geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw, de log verschijnt dan alsnog.
  • Voeg nu het geopende logbestand in het volgende bericht als bijlage. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Malwarebytes & AdwCleaner”