Plaats reactie
32
Nee, bij mij komen de twee vensters consequent terug als ik de pc opnieuw opstart. Maakt niet of ik het met Windows automatisch laat opstarten of niet. En.. ik krijg dus 2 windowtjes. Jullie ook?
34
De dagelijkse bedreigingsscan, die ik weliswaar zelf telkens opstart, doet er ongeveer 1 min 30 sec over, dat is wel weer snel, maar tegelijkertijd vraag ik mij dan weer af of alles wel wordt gescand.

De vorige versie deed daar duidelijk veel langer over.

Ook ik heb er een betaalde licentie voor genomen, juist vanwege de hoge betrouwbaarheid bij de vorige versie, bij deze weet ik het nog zo net niet.
35
abbs schreef:Ik krijg er één, maar er zitten nog veel buks in het programma zonde want het programma is verder zeer goed.

Ja inderdaad, het lijkt er op dat het nog niet goed is uitgewerkt en teruggaan naar de " oude " versie zit er denk ik niet in.

Als het programma zo goed wordt geacht, waarom is mijn twijfel dan zo groot, ik vertrouw in ieder geval dit programma niet als vervanger van mijn virusscanner.
abbs schreef:I
36
Ja inderdaad, het lijkt er op dat het nog niet goed is uitgewerkt en teruggaan naar de " oude " versie zit er denk ik niet in.

Als het programma zo goed wordt geacht, waarom is mijn twijfel dan zo groot, ik vertrouw in ieder geval dit programma niet als vervanger van mijn virusscanner.
37
abbs schreef:Hallo,

Ik heb dat schermpje ook steeds, komt het bij jullie ook nadat je virusscanner automatisch is geupdate?
Even terugkomend op jouw bericht,nu dat ik er over nadenk lijkt dit inderdaad het geval, want daarvoor zag ik dat mijn virusscanner Avira inderdaad een update had uitgevoerd.
38
Nipcweb schreef:Even terugkomend op jouw bericht,nu dat ik er over nadenk lijkt dit inderdaad het geval, want daarvoor zag ik dat mijn virusscanner Avira inderdaad een update had uitgevoerd.
Ik weet niet of dat opgelost kan worden want de virusscanner word weer aangevuld met nieuwe bedreigingen en dat moet Mbam dan ook weer aanpassen de verandering van je virusscanner.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
39
Zo te zien heeft Avira een half uur geleden weer een update uitgevoerd, en heb ik net Mbam weer opgestart, maar nu blijft alles gewoon normaal werken.

Wel zijn er 1 uurtje terug weer nieuwe updates op Windows 10 uitgevoerd, maar of dit ermee te maken heef dat weet ik niet, zou overigens wel toevallig zijn.

Ook Windows 10 heeft nog zijn kuren heb ik gemerkt.
42
Ik was hier al eens eerder geweest. Staat nu bij mijn favorieten... Ik neem aan dat het om dit issue gaat...

Occasionally, after installing or after during an update, you will see a “protection layer is off” warning while the protection is being or has already been automatically turned on. (We have a fix for this coming soon!)
44
Bij mij lijkt nu alles wel normaal te werken is mij opgevallen, alle bescherming blijft op " aan " staan en de dagelijkse scan wordt nu wel automatisch uitgevoerd.

Dus ze zijn er mee bezig, en zou bij jullie nu ook merkzaam moeten zijn.
45
Bedankt voor je tip....
Maar helaas, ook na een herstart en het controleren op updates, heb ik nog steeds dat venster. Gewoon nog even geduld denk ik.

Wat ik misschien nog wel vervelender vind, is het schermpje (eerder ook als bijlage meegestuurd)
---------------------------------------
unable to start
Unable to connect the Service
---------------------------------------
Merkwaardig, omdat de applicatie dus wel start en er een verbinding is (update werkt) met de server?

Iemand een idee hoe dit op te lossen?
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Malwarebytes & AdwCleaner”