Plaats reactie
2
When we launch Malwarebytes 3.0, we are confident that you can finally replace your traditional antivirus
:hmm: Ik wacht daar nog even mee.

So, I can replace my traditional antivirus?
Yes! As I said above, over 50% of our customers already have too.
:-\ Mij is niets gevraagd.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
3
Ik heb de bètarelease van Malwarebytes 3.0 geïnstalleerd en geactiveerd met een lifetime-licentie. En ik moet zeggen het werkt heerlijk smooth. :D
Sowieso is de gehele gebruikersinterface een stuk overzichtelijker geworden. Maar ook het scannen gaat in vergelijking met de huidige versie veel sneller.
De integratie van anti-exploit en anti-malware is ook

De indeling van van versie 2.2.1.1xxx heb ik zelf nooit erg prettig gevonden. Ook was het opslaan van een logbestand bijvoorbeeld erg omslachtig.
Dat is nu een stuk eenvoudiger geworden, mijn eerste indruk is erg positief en hoop dat men bij Malwarebytes deze gebruikersinterface voorlopig blijven aanhouden..
Afbeelding
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
5
Hallo,

Ja die link is veilig, je kan die pagina vergelijken met bijvoorbeeld DropBox waarin bestanden openbaar gedeeld worden.
In dit geval is het een CMS-systeem dat Malwarebytes gebruikt voor bèta versies die publiekelijk te downloaden zijn.

De melding "Dit type bestand is mogelijk schadelijk. Download dit bestand alleen als u de bron vertrouwt" is dan ook een standaard melding.
Deze verschijnt omdat er een (uitvoerbaar) bestand wordt aangeboden, maar in dit geval is deze gewoon veilig te downloaden.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
9
Afbeelding
Can I still run Malwarebytes alongside my Symantec or McAfee?

Certainly! We built Malwarebytes 3.0 to be compatible with all major antivirus software, even Windows Defender and Microsoft Security Essentials.

Ik heb Malwarebytes samen met Emsisoft Internet Security en merk geen vertragingen of wat dan ook.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
10
Ik heb deze versie inmiddels geïnstalleerd en werkt inderdaad een stuk sneller dan de reguliere versie, maar nu gelijk vraag ik mij af of ik deze versie kan blijven gebruiken i.p.v de reguliere versie?

Ik had vanochtend bij het opstarten van de laptop al gemerkt dat de 3.0 Beta versie ( deze dus ) eerst niet wilde starten, maar nadat ik de oude ( reguliere ) versie had verwijderd en opnieuw had opgestart werkt deze nu wel.

Ben ik nu goed beschermd met deze versie, overigens de free versie, of is het toch beter terug te keren naar de reguliere versie?
11
Nipcweb schreef: Ben ik nu goed beschermd met deze versie, overigens de free versie, of is het toch beter terug te keren naar de reguliere versie?
Malwarebytes 3.0 is natuurlijk nog in Beta face dat wil zeggen dat er nog problemen of conflicten kunnen ontstaan (Beta is ontwikkelings- face)
Wil je 100% stabiliteit dan kan je beter versie 2.2.1.1xxx blijven gebruiken.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Malwarebytes & AdwCleaner”