Plaats reactie
1
Hoi,
al ettelijk jaren werk ik met dit programma, waar ik een levenslange licentie voor heb
echter de vraag is nu: wanneer ik een nieuwe computer aanschaf, hoe kan ik die levenslange licentie behouden?
Destijds werd er geen ID gecreëerd of gevraagd, ik diende enkel de sleutel in te geven.
De ID staat ook niet vermeld bij de tab Mijn account, enkel de sleutel.
De huidige versie is 2.2.1.1043.

Alvast bedankt op voorhand voor de nodige info
Charlie's Angel
4
Hallo,

Vind je het ID en licentie nr niet zoals de link die Pearl heeft gegeven lees dan het volgende door: KLIK
Zorg wel dat je Malwarebytes eerst goed van je oude pc verwijderd voordat je hem op je nieuwe pc plaatst.
De licentie zit in het register van je oude pc en om die goed te verwijderen doe:

MBAM Clean (Gratis versie van Malwarebytes Anti-Malware)
  • Download mbam-clean naar het bureaublad.
  • Schakel uw anti-virussoftware tijdelijk uit aangezien deze kunnen conflicteren met het gebruik van MBAM-Clean.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Er word gevraagd om de computer opnieuw te starten, sta dit toe. (belangrijk!!!)
Hierna kan je Malwarebytes op je nieuwe pc installeren.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Malwarebytes & AdwCleaner”