Plaats reactie
16
Onderstaande is het antwoord:
Bedankt dat u contact heeft genomen met cleverbridge Customer Support.
Dit antwoord is om u te laten weten dat we uw bericht hebben ontvangen (1.560.571).
Als u graag om eventuele aanvullende opmerkingen toe te voegen, kunt u reageren op deze e-mail.
Normaliter, reageren wij binnen 24 uur. Echter, in sommige zeldzame gevallen kan het langer duren, zoals in het geval dat uw e-mail in plaats van een antwoord van een van onze samenwerking aangegaan dienstverleners vereist.
Houdt u er zeker van zijn dat we er alles aan zullen doen om zo snel mogelijk te reageren op uw e-mail. We stellen uw geduld.
Oprecht,
cleverbridge Customer Support

Houd onderstaande gegevens paraat:
Cleverbridge Referentienummer
E-mail adres dat wordt gebruikt
Aankoopdatum
Naam gebruikt voor de aankoop
Adres gebruikt (indien van toepassing)
De betalingsmethode

How do I obtain my license information and/or confirmation email?.
Afbeelding
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
17
Bedankt,maar zal zoeken worden naar dit alles,
ik heb enkele papieren geprint maar waar dat allemaal staat
weet ik ook niet,is verdomd allemaal Engels.
Groetjes
Manou
18
Hier is een voorbeeld van een rekening van Cleverbridge:
Afbeelding Ik zou wachten totdat u een e-mailbericht ontvangen van Cleverbridge.

Misschien handig:
Ik heb in de Verkenner een map genaamd: Aankoop Software.
De map Aankoop Software heb ik verdeeld in submappen, in jaar (bijvoorbeeld 2016) en elk software krijgt een eigen map.
Ik heb zelf nog mappen van het jaar 2010 t/m 2015.
Als ik een software aanschaf dan bewaar ik de rekening (meestal als bijlage toegevoegd) bij een e-mailbericht die ik krijg na betaling. 
De rekeningen print ik digitaal af naar een .pdf-bestand en bewaar daar in de juiste map.
Zodat zoeken eenvoudiger wordt  ;D
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
20
SEP 22, 2016  |  09:19AM PDT
Maria Castro replied:
Ik ben met behulp van een vertaler om te schrijven deze e-mail. Gelieve excuus eventuele fouten.
Hallo Monique. Welkom bij Malwarebytes support, mijn naam is Maria Castro en ik u vandaag zal bijstaan.
Als u onlangs Malwarebytes Anti-Malware hebt geïnstalleerd en problemen ondervindt, dan volg u de onderstaande stappen. Als u hebt gekocht een vergunning van de premie, aan het einde van dit proces die zal u moet activeren van uw licentie als de Premium-functies wilt inschakelen. Gelieve te hebben uw ID en sleutel beschikbaar. Als u uw ID en sleutel niet hebt, kan u ze ophalen uit deze webpagina:
http://www.Cleverbridge.com/342/?Scope=cusecolp
Let op: u zult alleen op te halen uw ID en sleutel als u Malwarebytes rechtstreeks vanaf onze website of via een geautoriseerde wederverkoper gekocht / affiliate. Als u een fysieke kopie hebt aangeschaft of ergens anders, zullen we niet elke record van uw verkoop en uw ID en sleutel kan niet ophalen als verloren.
1: Voer een schone installatie ongedaan maken voordat u de meest recente versie opnieuw installeert. Gebruik geen Windows Add/Remove Programs. In plaats daarvan kunt u downloaden en uitvoeren van “mbam-clean.exe” van de link hieronder:

2: na het uitvoeren van het programma, zal het vragen voor herstarten uw computer. Laat dit te doen (dit is zeer belangrijk).
3: downloaden en installeren van de nieuwste versie van Malwarebytes Anti-Malware van de link hieronder:

4: na Malwarebytes installeren heeft gebeëindigd, start de toepassing.
5: Klik op activeren in de rechter bovenhoek
6: als u een ID hebt, klikt u op “Ik heb ook een ID…” en kopieer uw ID naar het veld-ID
7: Kopieer uw sleutel in het sleutelveld
8: Klik op de knop activeren om uw Malwarebytes Anti-Malware Premium licentie activeren
Als dit uw probleem niet is opgelost, download en bewaar onze diagnostische tool, mbam-check.exe, aan uw desktop via deze link.

Dubbelklik op mbam-check.exe om te starten van het hulpprogramma. Een zwarte troepenleiding prompt venster verschijnt kort, en vervolgens een logboekbestand wordt geopend. Het logboekbestand dat wordt geopend worden op uw bureaublad opgeslagen als CheckResults.txt. Voeg dat logboekbestand naar uw volgende antwoord, zodat we kunnen het oplossen van het probleem verder.
Als u een how-to video bekijken over hoe willen zou te verwijderen, installeren of Malwarebytes activeren, zie hieronder:
Hoe te verwijderen – https://support.malwarebytes.org/custom ... ?b_id=6438
Hoe te installeren – https://support.malwarebytes.org/custom ... ?b_id=6438
Hoe te activeren – https://support.malwarebytes.org/custom ... ?b_id=6438
Ik hoop dat deze informatie helpt. Alsjeblieft, laat me weten of het werkt.


Maria | Customer Success
[url=wlmailhtml:{D71A92A0-2C55-4F1C-8C85-DCC4F84C0F58}mid://00000220/!x-usc:https://www.malwarebytes.org/]Afbeelding[/url]
21
OK.
Klik op de eerste link in het e-mailbericht.
Vul nu uw email adres in en vervolgens klikken op Verder, om de licentie sleutel op te halen.
Afbeelding Doe het scherm van MBAM open.
Vervolgens kunt u die licentie sleutel invullen bij MBAM, door op Mijn account (rechtsboven) in het MBAM scherm te klikken.

Zie PB.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Malwarebytes & AdwCleaner”