Plaats reactie
33
Oké dus ook nu CIS is verwijderd heb je nog steeds problemen met het downloaden van bestanden?
Uit eerdere berichten had ik namelijk begrepen dat dit probleem na het verwijderen van CIS verholpen was?

Maar download FRST en Fixlist maar even via b.v. een andere computer en voer deze even uit.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
34
FRST staat al op de 'besmette' pc; dus dat is geen probleem. Fixlist had ik al via een andere pc op een usb-stick gezet. Vervolgens wordt ik dan op de andere pc geconfronteerd met de melding 'Fixlist.txt. Er zijn geen bestanden meer'
38
FRST.txt
Addition.txt
OK, als bijlagen beide Kladblok-documenten
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
42
Maxstar schreef:Je hebt nu de scan van FRST opnieuw uitgevoerd, niet de instructie van FRST in combinatie met Fixlist.txt?
. Hoe moet ik de combinatie tot standbrengen?
43
kluut schreef:
Maxstar schreef:Je hebt nu de scan van FRST opnieuw uitgevoerd, niet de instructie van FRST in combinatie met Fixlist.txt?
. Hoe moet ik de combinatie tot standbrengen?
Maxstar schreef:Hallo,

Comodo is gewoon netjes van het systeem verwijderd, die meldingen zijn verder ook normaal. Bepaalde componenten van beveiligingssoftware kunnen pas na een herstart verwijderd worden.
Echter zie ik in het logbestand nog wel restanten van Online Armor, en een driver van Unlocker 1.9.2 die wellicht conflicteert met Comodo?
Ook is er nog een driver van SpyHunter aanwezig, die achtergebleven drivers gaan we in ieder geval even verwijderen. Verwijder dan handmatig Unlocker 1.9.2 en herstart daarna de computer.

Start de Afbeelding Farbar Recovery Scan Tool nogmaals.
  • Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is.
  • Dubbelklik op FRST.exe om de tool te starten.
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk op de Fix knop
  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht..
Installeer hierna CIS eens opnieuw en kijk of je dan nog last hebt van de download problemen.
Bron: viewtopic.php?p=145831#p145831" onclick="window.open(this.href);return false;
44
Fixlog.txt
Ik ondervind na de fix-opdracht (Fixlog bijgaand) problemen met het stuurprogramma voor de adapter voor Draadloze netwerkverbinding. Met Windows Netwerkcontrole niet te repareren. Dit bericht zend ik vanaf een andere pc dan de 'besmette'.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
45
Ik heb zojuist op de 'besmette' pc Apparaatbeheer geopend. Bij 8 van de 11 adapters is een geel driehoekje met uitroepteken afgebeeld.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Malwarebytes & AdwCleaner”