Plaats reactie

Wat vindt u van de nieuwe versie van Malwarebytes Anti-Malware

Goed en zeker een verbetering met de (huidige) voorgaande versie.
Totaal aantal stemmen: 7 (88%)
De nieuwe gebruikersinterface is even wennen maar wel een hele verbetering. (Geen stemmen)
De vorige versie was naar mijn idee goed genoeg.
Totaal aantal stemmen: 1 (13%)
Totaal aantal stemmen: 8
1
Malwarebytes heeft gisteren een publieke bèta versie van Malwarebytes Anti-Malware 2.0 uitgebracht, deze versie van Malwarebytes Anti-Malware heeft een geheel vernieuwde gebruikersinterface. Maar ook zijn de Anti-Rootkit en Chameleon functies geheel in deze versie van Malwarebytes geïntegreerd. Ook is de pro-actieve bescherming voor het blokkeren van schadelijke websites en domeinen aanzienlijk verbeterd. Wanneer u Malwarebytes Anti-Malware 2.0 wilt uitproberen dan kunt u deze via de onderstaande link downloaden, middels de tijdelijke licentiegegevens kunt u tevens de (premium) versie van Malwarebytes Anti-Malware 2.0 inclusief de real-time bescherming proberen.

Malwarebytes Anti-Malware 2.0 downloaden en installeren
Klik hier om Malwarebytes Anti-Malware 2.0 te downloaden, middels de onderstaande gegevens kunt u deze publieke bèta geheel gratis activeren en gebruiken. Dit is natuurlijk maar een tijdelijke licentie en kan na afloop van het bèta stadium niet meer gebruikt worden.

Code: Selecteer alles

id: MBAM2BETA
key: 4XZHE-6ANRN-TKWCV-EV6HZ-G79PH
Afbeelding
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
2
Het ziet er goed uit, scant ook snel bij de snelle scan.
maar de tijdelijke beta licentie werkt niet? edit: nu werkt het wel had niet op full protection ofzo geklikt nu staat alles op groen.
6
Zo'n vermoeden had ik al, maar vroeg het toch maar even voor de zekerheid. ;)

Wat zijn de resultaten van bijvoorbeeld http://www.speedtest.net" onclick="window.open(this.href);return false; als de Malicious Website Protection is ingeschakeld?
En zijn deze resultaten hetzelfde als de bescherming is uitgeschakeld?
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
7
Ik heb hier ook op een wat oudere computer Mbam 2.0 geïnstalleerd en werkt goed alleen heb ik wel die dagelijkse threat scan na een update uitgeschakeld want dit was een beetje teveel van het goede.
Wat alleen wel raar is bij de scan dat die niet vanzelf gaat updaten maar daar eerst een melding van geeft en je handmatig op update moet klikken.
Het automatisch updaten kan je ook niet apart instellen.
Afbeelding
8
Wanneer u nog gebruik maakt van Malwarebytes Anti-Malware 1.75 wordt de update naar 2.0 niet automatisch aangeboden, dit heeft voornamelijk te maken met het feit dat Malwarebytes ook versie 1.75 blijft ondersteunen met definities updates. Echter kunt u via deze pagina de update voor zowel de gratis versie als de Pro (Premium) versie downloaden.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
9
Ik vind dat het er te kleurrijk uitziet, lijkt wel opdringerige malware. Zoals Optimizer Pro, Regclean Pro of Winzip Driver updater. Ik heb hem nu als scanner twee dagen bij verschillende computers gebruikt. Jammer dat hij nog niet in het Nederlands is, maar dat komt nog wel. Wordt gebruik gemaakt van de laatste definities? Had vanmiddag een computer die volgens mij meer te verbergen had dan wat Malwarebytes liet zien. Maar goed dat kan ook toeval zijn.
10
Ik herzie mijn mening. Vandaag even proef op de som genomen. Lekker geinfecteerd systeem laten scannen met Malwarebytes 1.75.0.1300 + laatste updates: 181 infecties gevonden. Maar niet laten verwijderen.
Daarna Malwarebytes 1.75.0.1300 verwijderd en zonder herstarten versie 2 geinstalleerd. Die vond 191 infecties op hetzelfde systeem.

:good:
11
Zowel versie 1.75 als 2.0 gebruiken dezelfde database met definities, alleen is in de nieuwe versie de heuristische detectie verbeterd en daardoor is er een klein verschil in het aantal gevonden items.
Maar ook nieuwe versie is geheel Nederlandstalig, alleen op een Engelse Windows bijvoorbeeld zal Nederlands niet als standaard taal ingesteld staan.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
13
Ik vind het heel mooi geworden en van deze tijd niet meer dat grijze Windows 95 uiterlijk met die tabbladen.

De onderstaande afbeelding is verkleind, klik op de thumbnail voor een vergroting.

Image
----- Certa stant omnia lege ----
--------I'm not a Geek------
14
het gaat toch niet alleen maar om het uiterlijk maar dat het goed werkt
en malwarebytes doet zijn werk echt goed dus je hebt er wel veel aan.
15
Het gaat in feite alleen maar hoe het werkt en beschermt en je gaat toch niet de hele dag naar het mbam scherm zitten kijken want staat toch geminimaliseerd op de achtergrond.
Dat iemand het lelijk vind heeft niks met achteruitgang van het programma te maken en ben zelf heel erg tevreden en volgens mij werkt het nog eens beter dan dat het al deed.
Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Malwarebytes & AdwCleaner”