Plaats reactie
1
Mijn virusscanner kan niet meer update halverwege loopt deze vast op een error als ik op bijwerken klik.
Ik heb de error hier over getypt in de hoop dat jullie er iets mee kunnen.

Microsoft Security Essentials Installeren van updates van definities van virussen en spyware mislukt
Security Essentials kan niet controleren op updates van de definities van virussen en spyware. Controleer uw internet- of netwerkverbinding en probeer het opnieuw.
Foutcode: 0x8024402c
Foutbeschrijving: Security Essentials kan de updates van de definities niet installeren omdat de naam van de proxyserver of de doelserver onbekend is.
2
Hoi en welkom op het forum,

Als ik op de foutcode 0x8024402c zoek dan heeft dit probleem te maken met het verbinding maken met de Windows Update servers of proxyserver of firewall-instellingen die onjuist zijn geconfigureerd.
Heb je naast Microsoft Security Essentials nog andere beveiligings software geinstalleerd staan en heb je op het moment van het verschijnen van deze foutcode wel verbinding met het internet?
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
5
Nee ik heb geen andere virusscanner dan die van Microsoft op de computer.
Ik moet er wel bij vertellen dat ik die error na het uit en inschakelen van de computer niet meer heb gezien tot nu.
6
Hoi,

Als je die foutmelding van Microsoft Security Essentials niet meer hebt gekregen lijkt het mij hoogstwaarschijnlijk dat een storing in de verbinding hiervan de oorzaak is geweest.
Ik zou zeggen kijk het even een poosje aan om er zeker van te zijn dat de problemen nu definitief van de baan zijn.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Beveiligingssoftware (algemeen)”