Plaats reactie
1
Hallo,

Ooit heb ik Microsoft Security Essentials eraf gehaald en Comodo Internet Security in gebruik gehad maar kreeg problemen met het wegvallen van mijn internetverbinding.
Ik heb hier: http://www.pcwebplus.nl/phpbb/viewtopic.php?f=4&t=12877" onclick="window.open(this.href);return false; gelezen dat MBAM nu nog te koop is die niet verloopt en kan ik dat eigenlijk zonder problemen naats Microsoft Security Essentials installeren.
Nu heb ik de gratis MBAM en daarvan weet ik dat je die als extra kan gebruiken maar van de betaalde weet ik dat niet zeker dus vraag het liever eerst even na voordat ik het koop.
2
Hallo,

Malwarebytes Anti-Malware kan je prima naast Microsoft Security Essentials Installeren daarvoor is het programma namelijk ook Bedoeld. Het is immers een aanvullende malware-scanner die je naast andere antivirus en anti-malware software kunt gebruiken.

En daarbij is Malwarebytes Anti-Malware zeker een waardevolle toevoeging naast MSE gezien het feit dat deze virusscanner van Microsoft helemaal niet zo goed scoort in het detecteren van nieuwe (zero-day) malware.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Beveiligingssoftware (algemeen)”