Plaats reactie
1
Mijn computer met Windows XP en ja Microsoft security Essentials wat erg verouderd is en iedereen je wil laten overstappen is dat voor mij geen oplossing omdat ik dan diverse software en hardware niet meer kan gebruiken omdat die niet meer werken op de nieuwe BG software. Voor mij is dus de enige oplossing Windows XP blijven gebruiken en dat bevalt met trouwens wel goed maar nu heb ik van die ittitante nag screens met de tekst "Microsoft Security Essentials vereist uw aandacht". :crash:
Afbeelding De ondersteuning voor dit besturingssysteem is beëindigd. Dit betekent dat Microsoft Security Essentials niet meer wordt ondersteund en uw pc risico loopt. Als u er zeker van wilt zijn dat uw pc goed beveiligd blijft, klikt u op de onderstaande koppeling om onze richtlijnen omtrent het beëindigen van de ondersteuning voor besturingssystemen weer te geven.

http://windows.microsoft.com/en-us/wind ... pport-help" onclick="window.open(this.href);return false;

Kort samengevat staat Microsoft Security Essentials nu op rood en ben ik dus helemaal niet meer beschermd en krijg ik alleen maar de nag screens.
1 - Microsoft Security Essentials vereist uw aandacht
2 - Ingeschakeld, ondersteuning voor besturingssysteem beëindigd.
3 - Bijgewerkt, ondersteuning voor besturingssysteem beëindigd.

Het zegt dus wel dat het ingeschakeld is en bijgewerkt maar doet dus helemaal niks meer. Nu de vraag welke GRATIS visusscanner kan er nu het beste opzetten?

Groeten Pim.
2
Hallo en welkom op het forum,

Aangezien Microsoft Security Essentials niet meer geüpdatet zal worden, kan je deze vervangen voor avast! of Avira beide pakketten hebben een prima detectie en zullen voorlopig nog op Windows XP ondersteunt worden.
Wat betreft de algehele beveiliging heb ik een tijd terug eens een uitgebreider artikel geplaatst met informatie, zie onderstaande link.

Windows XP ondersteuning & beveiliging

Mocht je nog vragen hebben stel deze gerust. :good:
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Beveiligingssoftware (algemeen)”