Plaats reactie
1
Hallo allemaal,

Mijn computer is gisterenavond gecrasht waardoor plots de stroom er geheel vanaf viel en kreeg ik hem ook niet meer aan. (ik moet er wel bijvertellen dat de computer altijd aan staan en nooit uitgaat maar in slaapstand).
De computer heb ik toen geheel losgekoppeld en uit de kast gehaald waar bij instaat en zag dat er veel stof inzat en heb dit toen allemaal goed schoongemaakt met een kwastje.

Toen ik klaar was heb ik alles dubbel gecheckt en toen alles weer aangesloten en op zijn plaats gezet alleen heb ik er twee problemen bij.

1. de computer starte normaal op alleen de eerste keer bleef die hangen op het zwarte bios scherm en kon ik kiezen voor F1 normaal starten en F2 met defaults. (Ik heb F1 gedaan)
2. computer was opgestart maar de tijd en datum stonden nu op 2002 en kon ik wel aanpassen maar toen kreeg ik problemen met mijn gratis avira

Als ik nu avira open staat er last update 16-9-2012 en bovenaan your computer is not secure!
Ik klik dan op Fix problem en dat komt het update schermpje naar voren maar dan direct de melding The product license is invalid en opent explorer en krijg ik de website van avira waar ik het moet kopen.

De screenprint kon ik niet als bijlage doen die gaf geen geldige extensie aan dus dan maar zo. Afbeelding
2
Hoi en welkom op het forum,

Download de laatste versie van Avira Free naar het bureaublad.
  • Klik met de rechtermuisknop op het setup bestand en kies uitpakken, je kan het beste hiervoor de gratis 7 Zip versie gebruiken.
  • Als het bestand is uitgepakt kopieer dan het bestand HBEDV.KEY naar de installatiefolder van Avira en vervang het reeds aanwezige bestand.
  • Herstart de computer en probeer nu nogmaals Avira te repareren via de "Fix problem knop.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
3
Hallo Maxstar,

Ik heb alles precies gedaan zoals je schreef maar er is geen bestand met de naam HBEDV.KEY of zonder .KEY aanwezig in de unzipped map?
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Beveiligingssoftware (algemeen)”