Plaats reactie
1
Al jaren gebruik ik de free versie van Avira. Omdat ik regelmatig pc's opnieuw installeer doe ik dat ook voor de Avira software.
Het is mij nu opgevallen dat bij de installatie niet meer gekozen kan worden voor een aangepaste installatie. De software installeert zich zelf standaard in de C-schijf.

Weet iemand hoe dit is aan te passen. Ik zou het graag op de D-schijf willen plaatsen.
2
Hallo en welkom op het forum,

Avira gebruikt momenteel twee verschillende installatiebestanden, de Avira launcher en een volledig installatiebestand. Met de eerste is het niet mogelijk om een aangepaste installatie uit te voeren, dit is namelijk een zogenaamde web-installer. Alle benodigde bestanden zullen namelijk tijdens de installtie nog gedownload worden en de installatie is geheel geautomatiseerd. Dit bestand biedt Avira dan ook standaard aan op hun website.

Echter kan je via deze link ook het volledige installatiebestand downloaden. Hiermee is het wel mogelijk om een aangepaste installatie uit te voeren. Ik heb direct even de installatiehandleiding op het forum geupdate waar de aangepaste installatie verder staat toegelicht.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Beveiligingssoftware (algemeen)”