Plaats reactie
1
Hallo,

Vorig jaar heb ik met een kortingsactie Avast Internet Security voor drie jaar gekocht en kan ik deze overzetten naar mijn nieuwe computer?
De vorige computer had Windows 7 32 Home Premium en deze nieuwe heeft Windows 8.1 Pro.
Op de website van Avast kon ik geen uitleg vinden hoe ik mijn Avast Internet Security kan overzetten en of dat eigenlijk wel mogelijk is.

Bedankt voor jullie hulp alvast.
2
J.Dobbe,

De licentie van avast! Internet Security kan zonder problemen op een andere computer worden gebruikt als deze gewoon maar volgens de licentievoorwaarden gebruikt gaat worden.
Als je dus een computer vervangt kan je gewoon je aangekochte licentie opnieuw gebruiken op deze computer.

1.) Voor het installeren kan je gewoon de proefversie van avast! Internet Security downloaden (http://files.avast.com/iavs9x/avast_int ... online.exe" onclick="window.open(this.href);return false;)
2.) Bij de installlatie zie je de vermelding (Ik heb al een product gekocht) je kan dan simpelweg het bestand (license.avastlic) invoegen.
3.) Heb je de 30 dagen proefversie geactiveerd dan kan je later het licentiebestand via het programma zelf invoegen.
4.) Open Instellingen -> Abonnement en klik op Licentie bestand invoegen, heb je een activeringscode dan kies je voor activeringscode invoegen.
If it ain't broken, don't fix it
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Beveiligingssoftware (algemeen)”