Plaats reactie
1
Hallo,

Zo nu en dan verschijnen er schermpjes van GrimeFighter over rommel en andere rotzooi op m'n computer.
We hebben 12 rommel, bloatware en andere rotzooi op uw computer aangetroffen waardoor deze sloom wordt.
Wij zorgen ervoor dat uw computer weer gauw de oude is.
Dit is zo een melding die ik vaak krijg en kan dan m'n computer gaan optimaliseren.
Maar wat doet dit precies en heeft iemand ervaring met GrimeFighter van Avast?
2
Ik heb nu die scantool van GrimeFighter laten lopen en nergens een overzichtje van wat er mis is.
Je moet het dus eerst kopen om te zien wat er mis is en daar begin ik liever niet aan.
Afbeelding
3
Ik zou me hier niet zo veel zorgen over maken want alle optimalisatie programma's vinden altijd wel wat, en of dit nu de taak moet zijn van een antivirusprogramma vraag ik me sterk af.
AVG doet dit ook met TuneUP en ik zorg er zelf altijd voor dat ik dit soort dingen maar ook toolbars en andere hulpmiddelen nooit installeer.
Voor het opschonen van tijdelijke bestanden gebruik ik alleen CCleaner van Piriform en die doet zijn werk uitstekend en is gratis.
Beter een muisarm dan een apestaartje. :)
Afbeelding
4
Sardo,

In avast! Free Antivirus is alleen de controle van GrimeFighter actief en dit kan je eenvoudig uitschakelen, je krijgt dan geen waarschuwingsvensters meer te zien.

1.) Open avast! en klik op -> Instellingen -> Hulpmiddelen.
2.) Klik bij GrimeFighter op aanpasen en verwijderen het vinkje bij -> Always test this computer for Grime.
3.) Klik op OK om de aanpassing te bevestigen.
If it ain't broken, don't fix it
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Beveiligingssoftware (algemeen)”