Plaats reactie
1
Ik volg een opleiding software en applicatie en daarvoor gebruik ik Dev-Cpp maar als ik een bestand wil Compileren en uitvoeren dan komt de DeepScreen funcie van Avast om de hoek kijken en wil die het programma niet uitvoeren.. Is bij elke code die ik schrijf of aangeleverd krijg als opdracht...
2
BoyanBraam93,

Wil je voor mij een gecompileerd bestand even laten scannen op http://www.virustotal.com" onclick="window.open(this.href);return false; en hier de link de results posten. Vrijwel zeker zal er door avast! detectie zijn op de gebruikte packer die DeepScreen weet te triggeren.
Als de bestanden direct in quarantaine worden geplaatst geef dan ook eens de detectienaam door die avast! aan de bestanden koppelt.

Zoals een gecompileerd bestand geen (digital signature) heeft zal het door veel security software als mogelijk schadelijk aangezien worden. Misschien is de packer te whitelisten door een uitsluiting toe te voegen.

1.) Open avast! en klik op instellingen -> Antivirus
2.) Scroll naar beneden naar Uitsluitingen.
3.) Voeg hier eens een gecompileerd bestand toe bij het tabje DeepScreen.
4.) Herstart even je PC.

Compileer een nieuw bestand en mits een beetje geluk zou het bestand overeen moeten komen met diegene die je zojuist had gewhitelist en er geen detectie meer zal zijn.
If it ain't broken, don't fix it
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Beveiligingssoftware (algemeen)”