Plaats reactie
2
Frtitzthefox,

Welke versie van avast! is nu actief op die computer? Deze link krijg je normaal alleen als er een illegale versie van avast! in gebruik is.
Dit redirect namelijk naar de pagina (Uw avast! antivirussoftware is illegaal) waar je legaal avast! kan aankopen, dus ja deze website is betrouwbaar.

Als je even doorgeeft welke versie er nu is geïnstalleerd en uit welke bron je deze hebt van het internet kan ik meer informatie verstrekken.
Nu is het gissen of er een illegale versie is gebruikt, of dat deze website toch door het gebruik van een legale versie is gegeven omdat de 30 dagen van de proefversie van avast! Internet Security is verlopen.
If it ain't broken, don't fix it
3
is AVAST INTERNET SECURITY
heb de serial van een kennis gekregen
het rare is dat ik om de zoveel tijd een bericht krijg dat hij illigaal is maar dat hij toch uitstekend werkt??
7
ik heb eset ook gewoon legaal gekocht bij een pc zaak dat werkt ook het beste en dan heb je ook recht op support van de klantenservice als er problemen zijn.,
8
Frtitzthefox,

De serial die je van een kennis hebt gekregen zal zeker geen oficiele licentie zijn maar verkegen met een crack of andere niet-officiele bron.
Als je avast! met een legale licentie wilt gebruiken kan je dat gewoon bij het linkje van avast! regelen, of op de website zelf.

http://www.avast.com/nl-nl/internet-security" onclick="window.open(this.href);return false;

Kijk ook eens naar het Recommendation Program ;)

http://www.pcwebplus.nl/phpbb/viewtopic ... 309&t=8530" onclick="window.open(this.href);return false;
If it ain't broken, don't fix it
9
ik zie dat de prijs voor 1 jaar avast internet securety 49,99 euro bedraagt,als ik echter via avast online ( winkel)ga kost hetzelfde item slechts 29,99 euro
is dit hetzelfde of zit er een reukje aan? :-[ :-[ :-[
10
Frtitzthefox,

Hier zit geen luchtje aan, als je avast! al in gebruik hebt kan je via de software de betaalde versie met een aanzienlijke korting kopen.
Koop je het online (http://www.avast.com/nl-nl/internet-security" onclick="window.open(this.href);return false;) betaal je € 49,99 dat is de normale prijs voor een jaarlicentie.

Open je de avast! winkel (dus van de software zelf) dan betaal je slechts € 29,99 voor een jaarlicentie en voor twee jaar € 59,99.
Dit is gewoon een bonus die avast! geeft, hiermee kopen de gebruikers die eerst de trial-versie van 30 dagen hebben gebruikt eerder een licentie.

Als je via de avast! winkel de jaarlicentie met korting koopt geldt dit alleen voor het eerste jaar, het volgende jaar betaal je gewoon de volle mep van € 49,99
Dit tenzij je natuurlijk voor twee jaar kiest (€ 59,99) wat normaal € 99,98 kost voor twee jaar, en je dus 40 euro kunt besparen.

De onderstaande afbeelding is verkleind, klik op de thumbnail voor een vergroting.

Image
If it ain't broken, don't fix it
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Beveiligingssoftware (algemeen)”