Plaats reactie
1
ik ben van plan om avast internet security te kopen maar zie dat er 2 versies zijn nl.
-internet security
-pro-antivirus

welke is er de beste om aan te schaffen??
2
Fritzthefox,

Beide pakketten zijn goed alleen moet je de keuze gronden op je eigen wensen. De verschillen zitten grotendeels in de beschikbare features en beschermingsfuncties ik de vergelijkingstabel op deze website zie je alle verschillen.

avast! heeft vier beveiligingspakketten waaronder de gratis virusscanner, met daarboven avast! Antivirus Pro die een extra beveiligingsfeature heeft voor online winkelen en internetbankieren. Maar ook een uitgebreidere beveiliging bij mogelijk schadelijke websites en programma's. avast! Internet Security heeft een geavanceerde firewall die de standaard firewall van Windows zal vervangen, ook bevat het een spam, phishing en identiteitsbescherming.
avast! Premier is de uitgebreidste versie maar bevat features die de gemiddelde gebruiker helemaal niet nodig heeft.

Als ik eerlijk ben dan ben je prima af met avast! Free Antivirus, dit is een degelijk pakket die doet wat het moet doen maar dan heb je alleen geen extra beveiligingsfeatures. Maar zelfs voor de ontbrekende firewall bestaat gratis software en dan kan je ontbrekende functies simpel mee compenseren.

In het kort komt het er dus eigenlijk op neer of je voor beveiligingssoftware wilt betalen of niet en of je een alles-in-1 pakket wilt of liever zelf een combinatie van lostaande software gebruikt?
If it ain't broken, don't fix it
3
Daar ben ik het mee eens, met aanvulling van de Online armor firewall ben je goed beveiligd.
De armor firwall heeft een aantal opties die je 30 dagen gratis kunt proberen en daarna kun je de firewall gewoon blijven gebruiken zonder extra opties
maar dan beschermt hij je pc nog goed.

http://www.pcwebplus.nl/phpbb/viewtopic ... 96&t=11300" onclick="window.open(this.href);return false;

hier meer uitleg over de installatie van de gratis scanner Avast en de Online armor firewall
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Beveiligingssoftware (algemeen)”