Plaats reactie
1
Bij het installeren van de avast! FREE ANTIVIRUS heb ik ontdekt dat de keuzeschermen niet meer overeenkomen.
Zo kun je in het linkerdeel nog uitsluitend een keus maken voor het Bestandsschild en niet meer voor het Gedrags Schild.
Is deze keuze misschien nog wel op een andere plaats te maken?
Verder bestaat het huidige keuzeschild uit drie stappen in plaats van vier.
Tot slot vraag ik me af of registreren noodzakelijk is (zoals jullie adviseren heb ik al direct gekozen voor Beperkte gratis versie).
Ik stel uw advies erg op prijs.
2
Tot slot vraag ik me af of registreren noodzakelijk is (zoals jullie adviseren heb ik al direct gekozen voor Beperkte gratis versie).
Deze vraag had ik willen stellen over de installatie van de Online Armor firewall.
Mag dit ook bij het vermelde onderwerp behandeld worden?
3
Fuut,

De procedure van het installeren is met de laatste versie aangepast, vandaar dat bepaalde schermen niet meer overeenkomen omdat het aantal schilden tot drie is teruggebracht.
Ik zal eens vragen of deze handleidingen op het forum vernieuwd kunnen worden met de recentie en correcte schermen die avast! toont.

De registratie van de gratis versie van avast! is zeker een vereiste, dit kan gewoon met een Facebook account of met een e-mailadres.
Hiermee verkrijg je een gratis licentie voor 1 jaar, daarna kan je steeds gratis met 1 jaar verlengen.
Met deze registatie zit je nergens aan vast en kan je gewoon gratis avast! gebruiken.
Tot slot vraag ik me af of registreren noodzakelijk is (zoals jullie adviseren heb ik al direct gekozen voor Beperkte gratis versie).
Deze vraag had ik willen stellen over de installatie van de Online Armor firewall.
Deze vraag kan je beter even bij het forum van Online Armor plaatsen, volg de link hieronder.
http://www.pcwebplus.nl/phpbb/viewforum.php?f=300" onclick="window.open(this.href);return false;
If it ain't broken, don't fix it
4
OK Angel, het is me duidelijk dat registratie noodzakelijk is. Bedankt voor je antwoord.
Is de keus voor het Gedrags Schild misschien nog wel op een andere plaats te maken?
5
De registratie is alleen nodig om updates te krijgen
verder zit je inderdaad nergens aan vast dus je hoeft niets te kopen ofzoiets.
6
Hallo moontje,

Ik krijg de indruk dat de Free versie wel een erg uitgekleed product is geworden (zie bijlage - ScrnPrt).
Ik lees net dat de extensie .docx niet toegestaan is; wat kan ik daarvoor een volgende keer in de plaats kiezen?
Het is nu wel zo dat de registratie onbeperkt geldig is.
7
Fuut,

De registratieprocedure is veranderd en de installatieprocedure ook en dat is een stuk eenvoudiger gemaakt waarbij alle schilden tot drie stuks zijn teruggebracht.
De functies bestaan nog wel maar niet meer als een apart schild die functies zijn allemaal ondergebracht is het Bestandssysteemschild.
If it ain't broken, don't fix it
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Beveiligingssoftware (algemeen)”