Plaats reactie
1
na update van avast vandaag kreeg ik eerst een blauw scherm bij de installatie en heb toen de computer een harde reset gegeven en nu werkt avast helemaal niet meer.
kreeg de error niet in een bijlage dus heb die maar op imgur gedropt.

Code: Selecteer alles

De volgende onderdelen konder niet gestart worden:
Mail Schild, IM Schild, P2P Schild, Bestandssysteem Schild, Web Schild, Script Schild, Gedrags Schild, Netwerk Schild.
wie helpt?
Afbeelding
2
Renera,

Als de update geïnstalleerd wordt, wordt het pakket (delen ervan) automatisch even uitgeschakeld en daar moet de BSOD de oorzaak zijn geweest.
Omdat er nu een corrupte installatie is ontstaan met een halve update adviseer ik om avast! maar even helemaal te verwijderen, want opnieuw een update starten om het te corrigeren lijkt me niet zinvol met de kans op toekomstige problemen.
Als stapje 1) niet lukt omdat avast! niet meer goed werkt kan je dit overslaan.

1) Schakel de Avast! zelfbeschermingsmodule uit -bij (Instellingen - Probleemoplossingen - Activeer Avast! zelfbeschermingsmodule), en haal daar het vinkje weg.
2) Download de Avast! Uninstall Utility : http://files.avast.com/iavs9x/avastclear.exe" onclick="window.open(this.href);return false;
3) Start de computer opnieuw op in Veilige Modus ( herhaaldelijk F8 drukken bij het opstarten ).
4) Open de Avast! Uninstall Utility en volg de aanwijzingen.
5) Start de computer daarna 2x opnieuw normaal op.
5) Download avast! Free -> http://files.avast.com/iavs9x/avast_fre ... _setup.exe" onclick="window.open(this.href);return false;
6) Installeer Avast! opnieuw en start de computer daarna weer opnieuw op.
If it ain't broken, don't fix it
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Beveiligingssoftware (algemeen)”