Plaats reactie
1
Ik heb per ongeluk zo'n domme advertentie van Avast aangeklikt. Nu heb ik IS en wordt me constant om een sleutel gevraagd. Hoe kan ik terug naar de free versie zonder opnieuw te installeren?
4
Hoi,

Blijkbaar is de optie om terug te gaan naar de gratis virusscanner van avast! veranderd, maar sowieso is het wel mogelijk om na het aflopen van de trial versie van avast! Internet Security terug te gaan naar de gratis virusscanner. Maar welke versie staat er nu in het configuratiescherm bij software vermeld?
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
5
In programma's en onderdelen wordt ie vermeld als Internet Security.
Zal hem voor de zekerheid toch maar even opnieuw installeren.
6
Hoi,

Wanneer is de softwarelijst ook de Internet Security versie staat vermeld is het opnieuw installeren de makkelijkste oplossing, al kan je je na de trial versie ook weer terug schakelen. Dit kon tenminste bij de eerdere versies wel, of dit bij 2014 (RC3) nu ook nog mogelijk is zou ik eens moeten testen.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
7
Hallo!
Dave schreef:Ik heb per ongeluk zo'n domme advertentie van Avast aangeklikt. Nu heb ik IS en wordt me constant om een sleutel gevraagd.
Ik heb vandaag ook te vlug geklikt op de verkeer update knop en moest ook Avast weer helemaal verwijderen en opnieuw installeren.
Dit is de twee keer al en bij Avast doen ze het er gewoon om en smeren ze op de manier stiekem de Pro versie aan. :'(
8
Vergis je niet in de twee verschillende pop-ups, 1) is er voor het upgraden naar avast! Internet Security en kan je negeren en 2) als er een avast! Emergency Update beschikbaar is.
De laatste geeft je keuze uit de gratis update naar de laatste versie van avast! Free en tevens voor een upgrade naar het Internet Security pakket.
Het is gewoon een kwestie van goed lezen! ;)

Het is trouwens ook mogelijk om te kiezen voor stille programma-upates, en dan kan je helemaal niet meer fout klikken.
1) Open Avast! en klik op instellingen -> bijwerken.
2) Bij Programma -> Instellingen even de automatische update selecteren en met OK bevestigen.

Bij de eerstvolgende programmaupdate zal de update automatisch gedownload worden en krijg je een melding om te herstarten.
In het schermpje na de reboot wel even de vinkjes bij Google Chrome en de toolbar weghalen als je die niet wilt, thats it'!
If it ain't broken, don't fix it
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Beveiligingssoftware (algemeen)”