Plaats reactie
1
Beste:

Ik werk met Vista. Onlangs kocht ik een Panda Security-antivirus omdat ik vond dat mijn P.C trager was met Avast pro, nu verwijderde ik Avast pro grondig met Revo-unistaller maar na heropstarten
werkt alles als voorheen, enkel Avast is niet meer te zien in geen enkel programma om programma's te verwijderen, enkel in program files vind ik het terug als ik het daar wil verwijderen krijg ik de melding dat ik niet bevoegd ben dit uit te voeren, hoe kan ik dat daar verwijderen? Beide antivirussen gelijktijdig gebruiken maakt het opstarten nog trager denk ik althans zo lijkt het.Graag een oplossing indien mogelijk.

Dank bij voorbaat....August
2
Je kunt er gerust vanuit gaan dat je Avast niet meer actief is. Te controleren bij systeembeheer->services.
De restanten verwijderen ( alhoewel niet persé noodzakelijk ) doe je door eigenaar te worden.
Klik met je rechtermuisknop op eigenschappen->beveiliging en pas daar je instellingen aan.
3
Dag Coenraad,

Bedankt voor de reactie maar mijn Avast is nog steeds actief, dat is nu net wat ik niet begrijp en eigenaar worden onder systeembeheer weet ik niet hoe je dat doet.
Ik heb er een knipsel in bijlage toegevoegd waarop te zien is dat Avast nog actief is, het Avast icoon draait nog steeds, dus neem ik aan dat dit nog actief is.

Mvrgrts....August
4
Hallo,

Op de mappen en bestanden van avast! zitten dieperliggende permissies qua beveiliging, je kan dan ook het beste avast! met zijn eigen uninstaller verwijderen.
Bij de onderstaande link staat beschreven hoe je in de veilige modus met behulp van aswClear avast! kunt verwijderen.

http://www.pcwebplus.nl/phpbb/viewtopic ... 09&t=11111" onclick="window.open(this.href);return false;
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
5
Beste Maxstar;

Het is me gelukt Avast te verwijderen dank zij de goede uitleg om dit via de veilige modus te doen, geen probleem.
Bedankt voor de goede hulp en mogelijk tot een volgende keer .

Mvrgrts...August
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Beveiligingssoftware (algemeen)”