Plaats reactie
1
Hallo,

Ik heb geen echte vraag maar wel een opmerking over de software updater van Avast Free en dat is een heel leuk verhaal en installeert ook andere software.

Net heb ik een update voor Adbobe Flash Player laten instaleren en met grote verbijstering zag ik dat ook McAfee Security Scan Plus was geinstalleerd die stond ineens op mijn bureaublad.
Toen ben ik gaan zoeken en op de website van Adobe kan je dit uitvinken maar via die software updater van Avast dus niet. :evil:

Wat ik dan niet snap is dat dit nu de eerste keer is want bij de vorige updates van Adobe Flash had ik geen last hiervan.

Wie gebruiken er nog meer de software updater van Avast Free en hebben Adobe Flash op de computer en updaten die via avast?
Ik zou graag willen weten of andere mensen hier ook last van hebben.

b.v.d.

Lodewijk
2
Weet je wel heel zeker dat Adobe Flashplayer door de softwareupdater van avast! is uitgevoerd?
Ik heb namelijk sterk het vermoeden dat hier het setup bestand is gebruikt van de website en niet van de links waarbij alleen de installer van Adobe Flash vandaan te halen is.

http://download.macromedia.com/pub/flas ... yer_ax.exe" onclick="window.open(this.href);return false;
http://download.macromedia.com/pub/flas ... player.exe" onclick="window.open(this.href);return false;

Dit is de enige verklaring die ik heb, avast! zal via de softwareupdater nooit de stand-alone package van de website gebruiken althans niet dat ik weet.
En als dit wel zo zijn geweest dan hadden er al veel meer klachten moeten zijn en zeker op het supportforum van avast! en moeten alle avast! gebruikers nu met Google Chrome en McAfee Security Scan Plus opgescheept zitten door de softwareupdater. ::)
If it ain't broken, don't fix it
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Beveiligingssoftware (algemeen)”