Plaats reactie
1
Bij elke AVG scan komt Adware Generic terug en als ik die dan wil verwijderen krijg ik de melding. Wilt u het verwijderen van de bedreiging forceren? Geforceerd verwijderen kan systeeminstabiliteit of zelfs een crash tot gevolg hebben.
Dit klopt ook want direct slaat internet explorer en firefox vast als ik dan taakbeheer open om AVG te sluiten loopt het hele systeem vast.
Omdat ik de vorige keer ook goed ben geholpen wil ik jullie wederom om hulp vragen.
2
Hoi,

Plaats als eerste eens de quarantaine log van AVG, zo kunnen we exact zien wat er wordt gedetecteerd.
  • Open AVG en klik rechts bovenin op "Opties".
  • Kies hier "Historie" gevolgd door "Resident shield detectie"
  • Selecteer alle aanwezige items en klik op "Exporteren" en sla dit bestand op bijvoorbeeld het bureaublad op.
  • Voeg dit bestand als bijlage toe op het forum in uw volgende bericht.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
3
Ga ik direct even doen ik heb ook een scan met DR web gedaan en die ziet hetzelfde bestand als Adware.Plugin.15 en verwijderen is gelukt maar kennelijke komt het steeds terug of maakt iets het bestand opnieuw aan.

"";"C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Bcool\50ffb3d1f2690.tlb";"Adware Generic5.MDV";"Mogelijk gevaarlijk object"
"";"C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Bcool\50ffb3d1f2690.ocx";"Adware Generic5.MDV";"Mogelijk gevaarlijk object"
4
Hoi,

Bcool is een dubieuze browser add-on die onder de categorie Potentieel ongewenst programma's valt.

Ga naar start>configuratiescherm>software of programma's en onderdelen en verwijder daar het onderstaande indien aanwezig.
Bcool

Verwijder hierna handmatig de volgende vetgedrukte map C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Bcool
Controleer ook even of er in Firefox dan nog iets van Bcool aanwezig is.

Laat hierna nogmaals AVG scannen.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Beveiligingssoftware (algemeen)”