Plaats reactie
1
Na besmet geweest te zijn met het politievirus is de residentshield van AVG niet meer in te schakelen want dit is greyed out.
Ik krijg ook telkens een meldings ballon van XP met de waarschwuwing Uw computer loopt mogelijk een beveiligingsrisico, AVGAnti-Virus Free Edition 2012 is uitgeschakeld. Klik op deze ballon als u het probleem wilt oplossen.
Als ik hierop klik komt het beveiligingscenterum maar daar kan ik AVG niet terug vinden.
2
Hoi en welkom op het forum,

Wat heb je reeds allemaal al gedaan en gebruikt om de politie trojan.ransom te verwijderen?
Het beste kan je AVG even helemaal van het systeem verwijderen en opnieuw installeren.

Download de uninstall/cleanup tool naar het bureaublad en voer deze uit.
Let op!!! Windows Vista & 7 gebruikers dienen de tool als administrator uit te voeren "Rechtermuisknop uitvoeren als".
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
3
Ik heb geen flauw idee wat er is gedaan om het politievirus eraf te krijgen mijn vrouw had de computer hiervoor weggebracht en dat geintje heeft 75 euro gekost.
Ik ga nu meteen het gegeven advies opvolgen.
5
Opnieuw installeren van AVG is gelukt en de scan uitslag is een schone computer.

"Scan ""De hele computer scannen"" is voltooid."
"Er is geen infectie gevonden tijdens deze scan"
"Voor scan geselecteerde mappen:";"De hele computer scannen"
"Scan is gestart:";"zondag 2 september 2012, 13:18:28"
"Scan voltooid:";"zondag 2 september 2012, 14:08:57 (50 min. 29 seconde (n))"
"Totaal gescande objecten:";"2362466"

Mag ik je hartelijk danken.

M.v.g.

Christiaan
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Beveiligingssoftware (algemeen)”