Plaats reactie
1
Ik heb avg gisteren op mijn computer gezet met do not track hoe anoniem kan je hiermee internetten en kan je dan niet achterhaald worden?
Afbeelding
2
Hoi,

AVG "Do Not Track" is niet bedoeld om anoniem te surfen, het is een toevoeging die er voor zorgt dat bijvoorbeeld je surf-gedrag niet gemonitord zal worden.
Met AVG-DNT worden in je browser de websites of adverteerders getoond die gegevens over je online activiteiten verzamelen, je kan hier dan aangeven of je dit wel of niet wel toestaan.
Via advertentienetwerken en social media knoppen kunnen gegevens worden verzameld waarbij er bijvoorbeeld gericht advertenties kunnen worden getoond, met AVG-DNT kan je dit blokkeren.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
4
Ik snap niet echt waarom iemand anoniem wil surfen, roept bij mij vraagtekens op , maar goed gaat mij niks aan.
5
Ik wil gewoon weten of je met avg don not track anoniem bent. ik gebruik trouwens al een procxy tor om anoniem te zijn.
Afbeelding
6
Hoi,
Trevor schreef:Maar dan ben je dus wel een soort anoniem voor de bezochte website als zij je niet kunnen volgen.
Nee je bent niet anoniem, alleen zal het verzamelen van gegevens zal worden tegengehouden maar bijvoorbeeld je IP-adres, provider zijn nog gewoon te zien.
Trevor schreef: ik gebruik trouwens al een procxy tor om anoniem te zijn.
Ook dit is niet geheel anoniem hoor, lees het onderstaande artikel bijvoorbeeld.
http://www.pcwebplus.nl/phpbb/viewtopic ... 232&t=5872" onclick="window.open(this.href);return false;
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
7
Bedankt en ik zie wel wat ik met avg doe als het niet bevalt is het er zo weer af en staat security essentials er weer op.
Afbeelding
9
Avg kwam 34 trojaanse paarden tegen toen deze mijn hele pc voor het eerst ging scannen die security essentials niet zag.
Ik laat het er wel op denk ik maar dAn kan ik zeker wel dat do not track eraf halen ga het toch niet gebruiken.
Afbeelding
10
Hoi,

AVG- "Do Not track" kan je niet apart verwijderen aangezien dit een standaard onderdeel is, maar waarom zou je het willen verwijderen of uitschakelen?
Als je het wilt uitschakelen staat op de onderstaande link beschreven hoe je dat kunt doen.
http://www.avg.com/nl-nl/faq.num-4902" onclick="window.open(this.href);return false;
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Beveiligingssoftware (algemeen)”