Plaats reactie
1
Beste mensen,

Ook ik heb problemen met AVG free 2014 te installeren. Begin dit jaar heb ik de Full Version 30 dagen geproefd.
Na de afloop van die proeftijd heb ik enkele dagen later de Full Version idd m.b.v de AVG Remover Tool moeten verwijderen omdat deze niet meer via de normale de-installatie methode weg te halen was. Hierna wilde ik de AVG 2014 Free version erop zetten maar kreeg dezelfde foutcode en de Error message: Specified file was not found? Ik dacht dat het aan het gedownloadde bestandje maar na het opnieuw gedownload te hebben gebeurde hetzelfde.

Ik heb het een tijdje laten rusten want de laptop gebruik toch niet zo regelmatig meer maar nu er vandaag (21-03-2014) in het nieuws was dat er via diverse webshop pagina's een groot virus blijkt te zijn verspreid dacht ik zo, ondanks dat ik afgelopen tijd niet op iets van een webshop heb geshopt, laat ik maar vandaag dan ff die AVG 2014 Free version opnieuw proberen te installeren. Misschien lag het wel aan het installatie bestandje de vorige keer en is dat nu al wel weer verholpen door AVG. Maar helaas, je raadt het al, nog steeds dezelfde foutcode + message!?

Hoe kan ik nu AVG 2014 Free version geïnstalleerd krijgen?

Groeten Tako Lassing
2
Hallo en welkom op het forum,

Ik heb het bericht even naar een eigen onderwerp opgesplitst, wat betreft de AVG Removal tool heb je deze destijds in de normale modus of in de veilige modus van Windows uitgevoerd?
Wordt er bij de melding "Specified file was not found?" nog een bestandsnaam vermeld?
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
3
Goedemiddag Maxstar,

Dank voor je snelle antwoord. Ik kreeg de Full Version niet verwijderd via de route Configuratiescherm > software > AVG Un-installer. Precies weet ik het niet meer maar wel weet ik dat ik de Remove Tool heb gedownload en zodoende AVG verwijderd heb van mijn systeem. Mijn computer was niet vastgelopen dus ik heb ook niet gebruik hoeven maken van de veilige modus (gelukkig).

Ik heb een printscreen van de foutmelding gemaakt en als bijlage bij dit antwoord gevoegd. Dan ben je helemaal op de hoogte van de foutmelding.

Groeten Tako Lassing.
5
Hallo,

Wil het lukken met het uploaden van de afbeelding met de exacte foutmelding?

Download de Windows installer cleanup utility naar het bureaublad.
  • Klik met de rechtermuisknop op het bestand "msicuu2.exe" en kies voor de optie uitvoeren als administrator.
  • Installeer het programma en ga vervolgens naar start > alle programma's.
  • Klik vervolgens op Windows Install Clean Up om het programma te starten.
  • Staat er in deze lijst nog iets vermeld van AVG?
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
6
Goedemiddag Maxstar,

Excuses maar ik had ff geen tijd om te antwoorden, nu wel.
Bij deze plak ik de link voor de geüloadde UBB image welk ik heb geüload naar de door jou genoemde site http://www.imgdumper.nl" onclick="window.open(this.href);return false;:

http://www.imgdumper.nl/uploads7/532ec4 ... .thumb.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;[/img][/url]

Weet niet of ik het nou goed doe want dit is nieuw voor mij. Overigens wel raar dat je geen bestand kan uploaden naar het forum terwijl de mogelijkheid wel geboden wordt!?

MVG Tako Lassing.
8
Hallo Maxstar,

Nee dat had ik nog niet gedaan want ik wilde eerst het printscreen aan jou kunnen laten zien. Is dat nou overigens gelukt? Toen ik de eerste link plakte, voor een UBB image, kreeg ik de melding dat het plaatje niet groter mocht dan 900 pixels (breed). Dus toen plakte ik maar de link naar het UBB image.
Deze probeerde ik zelf uit nadat ik het bericht had gepost maar vervolgens kreeg ik een klein plaatje te zien links boven in het scherm!?

Maar.... jij zei dus dat text bestanden wel te uploaden zijn dus dan plak ik gewoon het plaatje in een Word bestandje en dan krijg jij het printscreen zeker goed te zien. Nu gaat ik die Windows installer cleanup utility uitvoeren en dan meld ik mij wel weer met het mogelijke resultaat waar jij naar vraagt.

Groeten Tako Lassing
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Beveiligingssoftware (algemeen)”