Plaats reactie
61
Goedemiddag,
Mag ik nog een mogelijke oplossing verwachten of moet dit topic wegens uitgeputte mogelijkheden gesloten worden?
Prettige jaarwisseling :goed:
62
Hallo,

Jazeker, alleen wilde ik via een test-systeem eens het één en ander testen maar vanwege de feestdagen was ik hier nog niet aan toe gekomen. ;)
Wellicht kom ik hier na nieuwjaar even op terug, zodat ik even op mijn gemak wat test kan uitvoeren.

Bij deze ook een prettige jaarwisseling en alvast de beste wensen voor het nieuwe jaar... :good:
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
64
Hallo,

Probeer het volgende eens, deze mogelijke oplossing kwam ik op het forum van Adobe tegen... :pray:

1) Open regedit (start - run - type "regedit.exe"). You may need to right click on it and select "Run As Administrator", but I didn't as my account was already administrator.

2) Navigate to the key. HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Classes\shockwaveflash.shockwave
Click on it to confirm that you cannot access it (you will get an error) - if their are no problems - this probably isn't the cause of your issues.

3) Right click on it and click Permissions, and ignore any message that may pop up.

4) Under "Group or Usernames" click "Add". Type your account name name, or "Administrators" in the box, then "Check Names" to format it correctly, then Ok.

5) Now on the next screen click the checkbox to enable Full Control (this will also automatically enable "Read" permission too).

6) Click Advanced, then the "Owner" tab at the top. You will see that their is no "Current Owner". This is what we will now fix.

7) Click on your name to change the owner to (I went for Administrators). Also enable the checkbox entitled "Replace Owner on subcontainers and objects". Then click Ok. You will get an error message, which you can try clicking Retry to, but hit Cancel - this is not a problem.

8) Click Ok a couple of times and this part of your registry is now fixed.

9) Now it's a simple case of running the manual Flash uninstall program, then finally the manual Flash installer (for Active X - not the Firefox/Chrome plugin versions). To my surprise, after a couple of days looking into this - I finally had a solution and Flash in IE once more. If you are using Firefox too you may find Flash is no longer installed their (the uninstaller removed it). In this case just install via the Adobe site or try to watch a video on You Tube and you will be prompted or linked to the install.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
65
Goedemiddag,

Ik kom niet verder dan punt 2 want bij "Classes" heb ik alle vermeldingen nagelopen maar er staat bij mij geen shockwaveflash.shocwave vermelding bij. :oops:
66
Hallo,

Download Afbeelding Zoek.zip naar het bureaublad.
  • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.
Antivirussoftware uitschakelen
Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's tijdelijk uit, deze kunnen namelijk conflicteren met Zoek.exe. Zoek.exe uitvoeren
Wanneer u problemen ondervindt bij het uitvoeren van dit programma of bepaalde foutmeldingen te zien krijgt laat dit dan even weten in uw bericht.
  • Klik met de rechtermuisknop op Zoek.zip en klik op de optie "Alles uitpakken".
  • Dubbelklik vervolgens op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze computer, gebruik dit dan ook niet op andere computers met een gelijkaardig probleem.

    Code: Selecteer alles

    [HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Classes];e
    shockwaveflash.shockwave;a
    shockwaveflash;a
    
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht na de herstart geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.
Zoek.exe logbestand plaatsen
  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
68
Ik wordt er een beetje gestoord van want iedere keer als ik het logje wil meesturen en op bevestig klik dan verspringt de ingevulde pagina en krijg ik een blanco pagina.
Ik begin dan weer vol goede moed opnieuw, type mijn bericht in blader naar het logje en klik op bevestig en dan begint het circus weer van voren af aan.. :'(
71
Hoi,

De registerwaarde is niet aanwezig, dat is wel vreemd dus ik denk dat de melding veroorzaakt wordt doordat deze niet aangemaakt kan worden.
Maar maak eens een nieuw gebruikersaccount met administrator rechten aan en probeer onder dat account eens Adobe Flash Plyer te installeren.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
72
Hallo,
Ik heb mijn (bestaande) account Wim2 administrator rechten toegekend en gepoogd Flashplayer te installeren.
De installatie loopt tot ca. 50% en dan komt de melding: de gebruiker beschikt over onvoldoende rechten om Adobe Flashplayer te mogen installeren.
74
Goede morgen,

Nieuw gebruikersaccount aangemaakt en administrators-rechten toegekend. Flashplayer installeert tot 50% en dan komt weer dezelfde melding over onvoldoende rechten.
75
Goedemorgen,

Ik heb gisteren nog gezocht naar een mogelijke oplossing, maar aangezien we al zoveel geprobeerd hebben ben ik bang dat we een beetje door de mogelijk oplossingen heen zijn.
Het probleem met AVG Tune Up is wellicht zijdelings verbonden aan de problemen met Adobe Flash Player, en de meest logische oorzaak is een corrupte installatie van Windows waarbij de rechter en machtigingen beschadigd zijn.

Ik denk dan ook dat een schone installatie in dit geval de snelste en beste methode is om de problemen te verhelpen, ik neem aan dat je in het bezit bent van een installatie-DVD van Windows?
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Beveiligingssoftware (algemeen)”