Plaats reactie
47
Als ik klik dan kan ik kiezen uit : openen of snelkoppeling maken
Bij openen klikken verschijnt bijgaand venster van flash player settings manager
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
48
Hallo,
Ik herinner mij ineens dat voordat het huidige probleem met Flasplayer ontstond er een ander probleem was nml. iedere keer als ik de PC had uitgezet en weer aanzette werkte Flashplayer niet meer. Flashplayer stond nog wel in de softwarelijst in het configuratiescherm maar moest wel opnieuw geïnstalleerd worden.
Misschien helpt dit.
met vriendelijke groet,
49
Probeer het volgende eens.
  • Start Internet Explorer, en klik op instellingen en vervolgens op Internet Opties.
  • Open vervolgens het tabblad "Beveiliging", en klik op de knop "Aangepast niveau".
  • Klik hier op de knop "Opnieuw instellen" en bevestig de waarschuwing met "Ja".
Herstart de computer en probeer Adobe Flash Player nu weer eens te installeren.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
51
Hallo,

Excuus ik had dit topic even helemaal over het hoofd gezien, sinds wanneer was het Active X probleem precies ontstaan? Wellicht zouden we met systeemherstel terug kunnen naar een datum waarop dit probleem nog niet aanwezig was.

Start Zoek.exe Afbeelding nogmaals.

Antivirussoftware uitschakelen
Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's tijdelijk uit, deze kunnen namelijk conflicteren met Zoek.exe. Zoek.exe uitvoeren
Wanneer u problemen ondervindt bij het uitvoeren van dit programma of bepaalde foutmeldingen te zien krijgt laat dit dan even weten in uw bericht.
  • Klik met de rechtermuisknop op Zoek.zip en klik op de optie "Alles uitpakken".
  • Dubbelklik vervolgens op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze computer, gebruik dit dan ook niet op andere computers met een gelijkaardig probleem.

    Code: Selecteer alles

    srinfo;
    
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht na de herstart geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.
Zoek.exe logbestand plaatsen.
  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
52
Goedemorgen,

Ik kreeg een waarschuwing van Avast dat het bestand in de kluis was geplaatst. Ik heb "zoek" opnieuw geïnstalleerd en de waarschuwing die opnieuw verscheen weggeklikt. Hierbij het gemaakte logje.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
53
Hallo,

De volgende systeemherstelpunten zijn aanwezig, en ik zie dat er verschillende beveiligingspakketten in de tussentijd zijn geïnstalleerd, er is helaas geen systeemherstelpunt meer van voor 20-12. :-[

Code: Selecteer alles

RP711: 20-12-2013 10:35:54 - Windows Update
RP712: 22-12-2013 13:51:50 - avast! antivirus system restore point
RP713: 22-12-2013 15:19:34 - Geïnstalleerd ESET NOD32 Antivirus
RP714: 22-12-2013 15:22:23 - Geïnstalleerd ESET NOD32 Antivirus
RP715: 22-12-2013 15:23:07 - Geïnstalleerd ESET NOD32 Antivirus
RP716: 22-12-2013 15:31:04 - Geïnstalleerd ESET NOD32 Antivirus
RP717: 22-12-2013 15:37:53 - Geïnstalleerd ESET NOD32 Antivirus
RP718: 22-12-2013 15:44:57 - Geïnstalleerd ESET NOD32 Antivirus
RP719: 23-12-2013 14:58:09 - avast! antivirus system restore point
RP720: 23-12-2013 15:43:01 - Installed AVG 2014
RP721: 23-12-2013 15:43:36 - Installed AVG 2014
RP722: 23-12-2013 15:58:01 - Installed AVG 2014
RP723: 23-12-2013 15:58:42 - Installed AVG 2014
RP724: 23-12-2013 16:35:08 - Windows Update
RP725: 23-12-2013 17:03:17 - avast! antivirus system restore point
Ik neem aan dat ESET en AVG niet meer geïnstalleerd staan, en er alleen nog gebruik wordt gemaakt van avast!

Wat we voor het Adobe Flash probleem kunnen proberen is het volgende.

1. Ga naar start > alle programma's bureauaccessoires en klik met de rechtermuisknop op de opdrachtprompt en kies uitvoeren als administrator.
2. Type nu het onderstaande commando over en druk vervolgens op enter.
secedit /configure /cfg %windir%\repair\secsetup.inf /db secsetup.sdb /verbose
3. Herstart de computer en probeer nogmaals Adobe FlashPlayer te installeren.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
54
Na opvolging van de gegeven instructies kreeg ik bijgaande mededeling en aangezien ik niet weet of dit wel of niet kwaad kan ben ik niet verder gegaan.
Afbeelding
55
Hoi,

Dit is niet helemaal goed gegaan, je hebt de spaties niet overgenomen maar alles als één regel in het commandprompt venster getypt.
Ik heb de commandoregel even in een batch bestand verwerkt en als bijlage toegevoegd.

Download dit bestand naar het bureaublad en klik hier met de rechtermuisknop op en kies uitvoeren als administrator.
Herstart vervolgens het systeem en probeer nogmaals Adobe FlashPlayer te installeren.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
57
Hoi,

Op naar de volgende mogelijk oplossing dan maar.. :D

Download SubInACL (SubInACL.exe) naar het bureaublad.
Installeer deze in de map "C:\Program Files\Windows Resource Kits\Tools"

Download reset_fp10.zip ook naar het bureaublad.
Klik met de rechtermuisknop op dit bestand en kies de optie Alles uitpakken.
Kopieer het bestand reset_fp10.cmd naar "C:\Program Files\Windows Resource Kits\Tools"

Klik hier in deze map met de rechtermuisknop op reset_fp10.cmd en kies uitvoeren als administrator.
Herstart vervolgens wederom de computer en probeer dan wederom Adobe FlashPlayer te installeren.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
58
Hallo,
Instructies uitgevoerd.
Ik heb Adobe Flash Player nog niet geïnstalleerd vanwege bijgaande mededeling.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
60
Als administrator uitgevoerd en nu nogmaals geprobeerd met als resultaat dezelfde mededeling.

Ik ben erg blij met de geboden hulp maar ik kan mij voorstellen dat er grenzen zijn aan het geduld van diegene die de hulp geeft. Mocht dit zo zijn dan heb ik daar begrip voor.
In ieder geval fijne Kerstdagen.

met vriendelijke groet,
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Beveiligingssoftware (algemeen)”