Plaats reactie
1
In het config scherm onder software staat AVG 2013 vermeld.
Het programma is kennelijk niet geheel geinstalleerd want het werkt niet.
Verwijderen van het programma zoals vermeld werkt niet want er gebeurt niets als ik verwijderen aan klik.
Ook de optie "wijzigen" werkt niet.
Als ik AVG opnieuw probeer te installeren krijg ik de melding "MFA is already running and only instance is allowed at the time met de foutmelding
Error code 0xe001d026.
Mijn besturingssysteem is Windows 8
De fout is ontstaan toen ik de update van AVG 2013 naar AVG 2014 wilde uitvoeren.

Wie kan mij helpen?
2
Hallo en welkom op het forum,

Start de computer op in de veilige modus, en probeer daar AVG als eerste te verwijderen via configuratiescherm > software.

Voer vervolgens de AVG removal tool eens uit.
  • Download de juiste “removal tool” voor uw AVG product van de website van AVG.
  • Sla het installatiebestand op op uw Bureaublad.
  • Dubbelklik op de AVG Remover / Removal tool op uw Bureaublad, wanneer u een melding van UAC (Gebruikersaccountbeheer krijgt staat u dit toe).
  • Er verschijnt nu een CMD (CommandPrompt venster) en een waarschuwing.
    • This application will remove AVG from your computer. It can require one or more reboots during the cleaning process and it requires to be started from local drive. Please save all your work and close all other applications.
  • Klik hier op JA om het verwijderen van AVG voort te zetten.
  • Wanneer de AVG remover gereed is zal uw computer automatisch opnieuw opgestart worden.
Afbeelding
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Beveiligingssoftware (algemeen)”