Plaats reactie
1
Hallo,

Ik gebruik al jaren de gratis virusscanner van AVG zonder problemen maar krijg nu ineens een scherm met de melding Automatisch repareren van status kon niet worden voltooid.
Een of meer onderdelen konden niet worden gecorrigeerd. Dan staat er een link U vindt online meer informatie over dit probleem en als ik daar op klik krijg ik de melding pagina niet gevonden.

Een herstel van AVG heb ik al geprobeerd maar AVG blijft aangeven U bent niet volledig beschermd! Er is een update naar de nieuwst definities vereist. Dan klik ik op alles herstellen en krijg ik weer de melding Automatisch repareren van status kon niet worden voltooid.

Hopelijk kan iemand van jullie mij helpen om dit op te lossen.
4
Hoi,

Een herinstallatie is wellicht de oplossing in dit geval want het kan zomaar dan een bepaalde onderdeel ontbreekt of dat een eerdere update bijvoorbeeld niet goed verlopen is.
  • Download de juiste “removal tool” voor uw AVG product van de website van AVG.
  • Sla het installatiebestand op op uw Bureaublad.
  • Dubbelklik op de AVG Remover / Removal tool op uw Bureaublad, wanneer u een melding van UAC (Gebruikersaccountbeheer krijgt staat u dit toe).
  • Er verschijnt nu een CMD (CommandPrompt venster) en een waarschuwing.
  • Klik hier op JA om het verwijderen van AVG voort te zetten.
  • Wanneer de AVG remover gereed is zal uw computer automatisch opnieuw opgestart worden.
Download vervolgens het meest recente AVG-installatiebestand van de website van AVG en installeer AVG opnieuw.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
5
Max,

Nou dat was nog een hele klus en na het terug installeren kreeg ik wel direct weer de melding U bent niet volledig beschermd!
Toen de bijwerking laten uitvoeren en dit is nog bezig maar er is nog geen foutmelding meer verschenen.
Het ziet er dus naar uit dat dit inderdaad de oplossing voor mijn probleem was.

Mag ik je bij deze alvast bedanken en als er geen foutmelding meer verschijnt de komende dagen laat ik dat nog even weten goed.
7
Ik zou nog even laten weten of het allemaal gelukt is en kan met een grote glimlach vertellen dat alles weer goed werkt.
Nogmaals bedankt Max.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Beveiligingssoftware (algemeen)”