Online Armor Installeren

Stel hier uw vragen met betrekking tot de gratis of betaalde versie van Emsisoft Anti-Malware en de Emsisoft Emergency Kit.
Gebruikersavatar
Mark de Jager
Permanent verbannen
Permanent verbannen
Berichten: 166
Lid geworden op: 12 mei 2013, 17:29
Kennisniveau: (2) Ervaren
OS: Windows 8
AV: Emisisoft Anti-Malware
FW: Online Armor Firewall
Locatie: Nieuwerkerk

17 mei 2013, 13:10

ctrlaltdelete schreef:Als Online Armor nog steeds is geïnstalleerd, verwijder Onine Armor dan in veilige modus. Twee keer opnieuw opstarten en nog een keer proberen om Online Armor te installeren.
Na een nieuwe installatie staat het er niet meer op hè? Kan ik het veilig installeren en hoe krijg ik mijn pc in veilige modus als het weer fout gaat?
Gebruikersavatar
Maxstar
Administrator
Administrator
Berichten: 41612
Lid geworden op: 27 sep 2008, 10:18
Kennisniveau: (3) Expert
OS: Windows 10
AV: Emsisoft Anti-Malware
Contacteer:

17 mei 2013, 13:24

Hoi,

Online Armor kan je gewoon veilig installeren, hoe je Windows 8 in de veilige modus opstart staat op de onderstaande link beschreven.
http://malwareinfo.nl/tips-artikelen/op ... ige-modus/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Mark de Jager
Permanent verbannen
Permanent verbannen
Berichten: 166
Lid geworden op: 12 mei 2013, 17:29
Kennisniveau: (2) Ervaren
OS: Windows 8
AV: Emisisoft Anti-Malware
FW: Online Armor Firewall
Locatie: Nieuwerkerk

17 mei 2013, 13:31

Dankjewel Maxstar,

Ga het proberen!

OFT: Me nieuwe telefoon doet het!
Gebruikersavatar
ctrlaltdelete
† In Memoriam
Berichten: 353
Lid geworden op: 02 aug 2009, 05:19
Kennisniveau: (3) Expert
OS: Windows
AV: Emsisoft Anti-Malware
FW: Online Armor

17 mei 2013, 13:37

Mark de Jager,

Zou u zo vriendelijk willen zijn om nadat Online Armor is geïnstalleerd en voordat de computer opnieuw wordt opgestart in Online Armor > Opties > Algemeen, de 'foutoplossing modus' aan te vinken?

Mocht het toch weer fout gaan nadat het systeem opnieuw is opgestart dan is het probleem vastgelegd in logbestanden en kan die verder uitgezocht worden.
Deze logbestanden bevinden zich dan in de map 'Logs' in de map waar Online Armor is geïnstalleerd.

Wanneer u deze map 'logs' dan kopieert naar een andere locatie, kan deze worden ingepakt met winzip, winrar of Windows eigen 'inpakker' en daar zou Emsisoft zeer blij mee zijn.
Gebruikersavatar
Mark de Jager
Permanent verbannen
Permanent verbannen
Berichten: 166
Lid geworden op: 12 mei 2013, 17:29
Kennisniveau: (2) Ervaren
OS: Windows 8
AV: Emisisoft Anti-Malware
FW: Online Armor Firewall
Locatie: Nieuwerkerk

17 mei 2013, 13:39

ctrlaltdelete schreef:Mark de Jager,

Zou u zo vriendelijk willen zijn om nadat Online Armor is geïnstalleerd en voordat de computer opnieuw wordt opgestart in Online Armor > Opties > Algemeen, de 'foutoplossing modus' aan te vinken?

Mocht het toch weer fout gaan nadat het systeem opnieuw is opgestart dan is het probleem vastgelegd in logbestanden en kan die verder uitgezocht worden.
Deze logbestanden bevinden zich dan in de map 'Logs' in de map waar Online Armor is geïnstalleerd.

Wanneer u deze map 'logs' dan kopieert naar een andere locatie, kan deze worden ingepakt met winzip, winrar of Windows eigen 'inpakker' en daar zou Emsisoft zeer blij mee zijn.
Hoi,

Dit kan verder geen kwaad? Ik durf eigenlijk de firewall niet meer te installeren, maja, we will try.
Gebruikersavatar
ctrlaltdelete
† In Memoriam
Berichten: 353
Lid geworden op: 02 aug 2009, 05:19
Kennisniveau: (3) Expert
OS: Windows
AV: Emsisoft Anti-Malware
FW: Online Armor

17 mei 2013, 13:45

Nee, dat kan verder geen kwaad.

Ik ben o.a. tester van Emsisoft producten en daarom juist erg benieuwd waarom 't op uw systeem niet goed ging (gaat?) en daarbij is de informatie in de logs zeer belangrijk.
Gebruikersavatar
Mark de Jager
Permanent verbannen
Permanent verbannen
Berichten: 166
Lid geworden op: 12 mei 2013, 17:29
Kennisniveau: (2) Ervaren
OS: Windows 8
AV: Emisisoft Anti-Malware
FW: Online Armor Firewall
Locatie: Nieuwerkerk

17 mei 2013, 13:48

ctrlaltdelete schreef:Nee, dat kan verder geen kwaad.

Ik ben o.a. tester van Emsisoft producten en daarom juist erg benieuwd waarom 't op uw systeem niet goed ging (gaat?) en daarbij is de informatie in de logs zeer belangrijk.
Ok, omdat jij zo een leuke naam hebt en tester bent ga ik het zeker doen! :)
Gebruikersavatar
ctrlaltdelete
† In Memoriam
Berichten: 353
Lid geworden op: 02 aug 2009, 05:19
Kennisniveau: (3) Expert
OS: Windows
AV: Emsisoft Anti-Malware
FW: Online Armor

17 mei 2013, 13:52

Mooi :goed:

Mocht het weer fout gaan, dan eerst die map met logs kopiëren naar een andere locatie voordat u Online Armor gaat deïnstalleren.
Gebruikersavatar
Mark de Jager
Permanent verbannen
Permanent verbannen
Berichten: 166
Lid geworden op: 12 mei 2013, 17:29
Kennisniveau: (2) Ervaren
OS: Windows 8
AV: Emisisoft Anti-Malware
FW: Online Armor Firewall
Locatie: Nieuwerkerk

17 mei 2013, 13:58

ctrlaltdelete schreef:Mooi :goed:

Mocht het weer fout gaan, dan eerst die map met logs kopiëren naar een andere locatie voordat u Online Armor gaat deïnstalleren.
1) Ik ben een je, geen u.
2) Zie 1.
3) Waar staat die map precies?
4) Ik update eerst mijn telefoon even, sorry.
Gebruikersavatar
ctrlaltdelete
† In Memoriam
Berichten: 353
Lid geworden op: 02 aug 2009, 05:19
Kennisniveau: (3) Expert
OS: Windows
AV: Emsisoft Anti-Malware
FW: Online Armor

17 mei 2013, 14:06

Als u geen u bent zeg ik ook geen u meer tegen u ;D

De map met logs is te vinden in de map waarin Online Armor is geïnstalleerd.
Gebruikersavatar
Mark de Jager
Permanent verbannen
Permanent verbannen
Berichten: 166
Lid geworden op: 12 mei 2013, 17:29
Kennisniveau: (2) Ervaren
OS: Windows 8
AV: Emisisoft Anti-Malware
FW: Online Armor Firewall
Locatie: Nieuwerkerk

17 mei 2013, 14:07

ctrlaltdelete schreef:Als u geen u bent zeg ik ook geen u meer tegen u ;D

De map met logs is te vinden in de map waarin Online Armor is geïnstalleerd.
*Telt tot 100*

Dus C:\Program Files\Online Armor\ ?
Gebruikersavatar
ctrlaltdelete
† In Memoriam
Berichten: 353
Lid geworden op: 02 aug 2009, 05:19
Kennisniveau: (3) Expert
OS: Windows
AV: Emsisoft Anti-Malware
FW: Online Armor

17 mei 2013, 14:11

Het zal waarschijnlijk C:\Program Files (x86)\Online Armor\Logs of C:\Program Files\Online Armor\Logs zijn.
Gebruikersavatar
Mark de Jager
Permanent verbannen
Permanent verbannen
Berichten: 166
Lid geworden op: 12 mei 2013, 17:29
Kennisniveau: (2) Ervaren
OS: Windows 8
AV: Emisisoft Anti-Malware
FW: Online Armor Firewall
Locatie: Nieuwerkerk

17 mei 2013, 15:21

Het staat erop, maar krijg de computer niet gestart in veilige modus..?
Gebruikersavatar
Mark de Jager
Permanent verbannen
Permanent verbannen
Berichten: 166
Lid geworden op: 12 mei 2013, 17:29
Kennisniveau: (2) Ervaren
OS: Windows 8
AV: Emisisoft Anti-Malware
FW: Online Armor Firewall
Locatie: Nieuwerkerk

17 mei 2013, 15:28

Tot mijn spijt weer verwijderd, Firefox deed het er niet mee. Iemand alternatief?
Gebruikersavatar
Maxstar
Administrator
Administrator
Berichten: 41612
Lid geworden op: 27 sep 2008, 10:18
Kennisniveau: (3) Expert
OS: Windows 10
AV: Emsisoft Anti-Malware
Contacteer:

17 mei 2013, 15:51

Dan doe je toch iets verkeerd want standaard zal Online Armor na de installatie nooit Firefox of welke andere browser dan ook blokkeren.
Plaats reactie

Terug naar “Emsisoft Anti-Malware & Emsisoft Emergency Kit.”

  • Informatie
  • Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten