Computer Forum voor al uw vragen en problemen.

Register een gratis account om van alle functies op het forum gebruik te kunnen maken.

Problemen met uw computer, of heeft u advies nodig? PC Web Plus helpt u graag verder.

Welkom op PC Web Plus, op dit computerforum kunt u terecht voor gratis hulp bij computerproblemen en allerhande vragen over software, hardware en computerbeveiliging.

Als gast kunt u alleen het forum bekijken en meelezen met de verschillende discussies. U kunt echter geen reacties of commentaar geven op bestaande discussies, of nieuwe onderwerpen op het forum starten met uw vraag of probleem.

Klik op de onderstaande link om geheel gratis een gebruikersaccount op ons forum te registreren. Vanaf dat moment kunt u deelnemen aan de diverse discussies op het forum.

Klik hier om een gratis account te registreren! - of lees onze Welkomstgids door voor meer informatie over het gebruik van het forum.

Neiltone
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Onderwerp Auteur
AV: avg free
AM: malwarebytes anti malware
FW: avg

Online Armor probleem

za 25 jan, 2014 22:58:15

Hallo,
Hierbij nieuw onderwerp aangaande problemen met Online Armor volgens instructies Maxstar. Ik heb dus geen internetverbinding. Zie ook andere topic : Re: Onderstreepte woorden reclame en popups , vanaf 4e pagina.
Zie ook : http://www.mijnbestand.nl/Bestand-A3BOCX6K3XS8.docx
Kan iemand mij aub helpen?
Grt,
Nt

Hallo,

Ik zie dat er wat problemen zijn met de netwerkadapters van Online Armor, maak hiervoor even een nieuw onderwerp aan bij het forum voor vragen over Online Armor.
Met vriendelijke groet,

Maxstar

ctrlaltdelete
† In Memoriam
† In Memoriam
Kennisniveau: (3) Expert
AV: Emsisoft Anti-Malware
FW: Online Armor

Re: Online Armor probleem

za 25 jan, 2014 23:38:25

Neiltone,

Ik weet niet welke programma's er nu nog geïnstalleerd zijn. Van de programma's die ik in eerder logs zag zou ik in ieder geval de volgende verwijderen:

Lavasoft Ad-Aware
IObit Malware Fighter
SUPERAntiSpyware
IObit Smart Defrag 2
Pando Networks Media Booster

Daarna Online Armor deïnstalleren en het systeem 2 keer opnieuw opstarten voordat je Online Armor weer opnieuw installeert.