Plaats reactie
35
Open het hoofdscherm van Online Armor en klik op de groene V voor "Firewall - ingeschakeld"
Dan komt de vraag of je de firewall wilt uitschakelen, kies ja.

Werkt internet dan wel?
40
Mutorrent, kan het misschien zijn dat ik windows 8 64 bits heb en als ik het zo zie is OA 32 bits, dat dat de reden is van dit euvel?
41
OA werkt ook prima op 64-bits. Er zijn ook 64bit drivers aanwezig.

We proberen wat anders.... :D

Open Online Armor > Opties > Algemeen.
Zet een vinkje bij "Ook Beta updates toestaan"
Scakel ook de onderdelen weer in als die waren uitgeschakeld (Firewall, Webbescherming, Programmabewaking, Anti-Keylogger)

Sluit de vensters van Online Armor.

Download dit setupbestand van Online Armor: http://tmp.emsisoft.com/oa/trunk/6.0.0. ... rSetup.exe" onclick="window.open(this.href);return false; en installeer deze versie.
Kies tijdens de installatie voor Upgrade, niet voor een nieuwe installatie.
Er verschijnt een melding van Online Armor of het programma mag worden afgesloten, sta dat toe.
42
Je bent wat vergeten crtlaltdelete: zolang OA aan staat kan ik niet internetten, dus die link werkt bij mij niet.
trouwens,ik moet nu de laptop teruggeven aan de buren, de dochter wil gaan internetten.
Misschien een volgende keer kunnen we samen verder kijken, jammer dat ik of misschien jij iemand kent die windows 8 als OS heeft en misschien ook OA download om te kijken of ze dit euvel ook tegenkomen.
Maar iig BEDANKT!! :dank:
43
Samuel,

Ik ben o.a. Beta tester voor Emsisoft en als er een probleem zou zijn met Online Armor + Windows 8 dan wist ik het wel.

Mocht je nog een keer een nieuwe poging willen wagen, probeer dan direct versie 6.0.0.1798
(http://tmp.emsisoft.com/oa/trunk/6.0.0. ... rSetup.exe" onclick="window.open(this.href);return false;)

Daarbij is het wel van belang dat je een vinkje zet bij 'ook beta updates toestaan' in Opties > Algemeen. Als je dat niet doet krijg je de vorige versie (6.0.0.1736) weer via de updates.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Emsisoft Anti-Malware”