Plaats reactie
16
ctrlaltdelete schreef:Als Online Armor nog steeds is geïnstalleerd, verwijder Onine Armor dan in veilige modus. Twee keer opnieuw opstarten en nog een keer proberen om Online Armor te installeren.
Na een nieuwe installatie staat het er niet meer op hè? Kan ik het veilig installeren en hoe krijg ik mijn pc in veilige modus als het weer fout gaat?
19
Mark de Jager,

Zou u zo vriendelijk willen zijn om nadat Online Armor is geïnstalleerd en voordat de computer opnieuw wordt opgestart in Online Armor > Opties > Algemeen, de 'foutoplossing modus' aan te vinken?

Mocht het toch weer fout gaan nadat het systeem opnieuw is opgestart dan is het probleem vastgelegd in logbestanden en kan die verder uitgezocht worden.
Deze logbestanden bevinden zich dan in de map 'Logs' in de map waar Online Armor is geïnstalleerd.

Wanneer u deze map 'logs' dan kopieert naar een andere locatie, kan deze worden ingepakt met winzip, winrar of Windows eigen 'inpakker' en daar zou Emsisoft zeer blij mee zijn.
20
ctrlaltdelete schreef:Mark de Jager,

Zou u zo vriendelijk willen zijn om nadat Online Armor is geïnstalleerd en voordat de computer opnieuw wordt opgestart in Online Armor > Opties > Algemeen, de 'foutoplossing modus' aan te vinken?

Mocht het toch weer fout gaan nadat het systeem opnieuw is opgestart dan is het probleem vastgelegd in logbestanden en kan die verder uitgezocht worden.
Deze logbestanden bevinden zich dan in de map 'Logs' in de map waar Online Armor is geïnstalleerd.

Wanneer u deze map 'logs' dan kopieert naar een andere locatie, kan deze worden ingepakt met winzip, winrar of Windows eigen 'inpakker' en daar zou Emsisoft zeer blij mee zijn.
Hoi,

Dit kan verder geen kwaad? Ik durf eigenlijk de firewall niet meer te installeren, maja, we will try.
21
Nee, dat kan verder geen kwaad.

Ik ben o.a. tester van Emsisoft producten en daarom juist erg benieuwd waarom 't op uw systeem niet goed ging (gaat?) en daarbij is de informatie in de logs zeer belangrijk.
22
ctrlaltdelete schreef:Nee, dat kan verder geen kwaad.

Ik ben o.a. tester van Emsisoft producten en daarom juist erg benieuwd waarom 't op uw systeem niet goed ging (gaat?) en daarbij is de informatie in de logs zeer belangrijk.
Ok, omdat jij zo een leuke naam hebt en tester bent ga ik het zeker doen! :)
24
ctrlaltdelete schreef:Mooi :goed:

Mocht het weer fout gaan, dan eerst die map met logs kopiëren naar een andere locatie voordat u Online Armor gaat deïnstalleren.
1) Ik ben een je, geen u.
2) Zie 1.
3) Waar staat die map precies?
4) Ik update eerst mijn telefoon even, sorry.
26
ctrlaltdelete schreef:Als u geen u bent zeg ik ook geen u meer tegen u ;D

De map met logs is te vinden in de map waarin Online Armor is geïnstalleerd.
*Telt tot 100*

Dus C:\Program Files\Online Armor\ ?
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Emsisoft Anti-Malware”