Plaats reactie
1
Hoi,

Als ik Online Armor wil installeren krijg ik deze melding:

De onderstaande afbeelding is verkleind, klik op de thumbnail voor een vergroting.

Image Hoe los ik dit op?
3
Appelflap,

Nog maar eens zoeken in het register, die sleutel moet in het register aanwezig zijn omdat Online Armor controleert of die sleutel aanwezig is. Is die sleutel aanwezig, dan volgt de melding zoals in uw afbeelding.
8
Ook al is het topic opgelost wil ik er graag aan toevoegen dat het niet aan Online Armor ligt maar aan de driver van Virtualbox.
Dit probleem is al jaren bekend en eigenlijk moet Virtualbox daar iets aan veranderen en niet Emsisoft want dan is de functie van OA zoek als firewall want problemen van andere niet compatibele software oplossen gaat altijd gepaard met vermindering van de functies en je blijft dan testen en updates toevoegen om OA en haal je nog meer problemen op je hals.
https://forums.virtualbox.org/viewtopic.php?f=6&t=48044" onclick="window.open(this.href);return false;

Het is de bridged network driver van VB en als OA hier een trucje voor maakt heb je over een paar releases verder wel weer een probleem en dan krijg je het verhaal maar toen is het wel opgelost! Het is een goed initiatief dat Emsisoft hier alleen waarschuwing voor geeft en niet steeds trucjes voor maakt voor de compatibiliteit.

De kracht van OA is de sterke firewall en een goede firewall moet je zelf kunnen beheersen en in de handleiding staat het ook vermeld en op de website staat ook nog ergens een waarschuwing voor VB.
Virtual machines die bridged networking gebruiken kunnen geen verbinding maken met het netwerk wanneer Online Armor is geïnstalleerd

Online Armor weet niet dat die bridged networking apparaten er zijn, weet dus niet wat te doen met het dataverkeer en zal dit niet verder verwerken.
oplossing;
Een directe oplossing voor dit probleem is er niet. Maak als het kan gebruik van NAT of een ander methode dan bridged networking.
Afbeelding
9
Het is een goed initiatief dat Emsisoft hier alleen waarschuwing voor geeft en niet steeds trucjes voor maakt voor de compatibiliteit.
Exact!!

Dat is ook de reden dat Emsisoft produkten prima gebruikt kunnen worden met andere programma's zolang die maar géén trucjes gaan uithalen.

Er zijn bepaalde regels, manieren om iets te bereiken met een programma. Deze regels zijn allemaal beschreven en te vinden in MSDN.
Nu gebeurt het te vaak dat een developer iets niet voor elkaar krijgt op de mnaier waarop dat eigenlijk zou moeten. Maar via een omweggetje lukt het hem wel.
Dat is leuk voor die developer en kan helemaal geen kwaad zolang dat programma het enige programma is dat op dat systeem werkt. Dan kan een ander programma geen last hebben van het trucje dat de developer heeft uitgehaald.
Helaas werken er meer programma's op een systeem en zal er op een gegeven moment een probleem optreden dat wordt veroorzaakt door dat trucje van die developer.

Regelmatig krijgt dan het programma dat wel correct is geprogrammeerd maar als laatste wordt geïnstalleerd de schuld. Want alles werkte toch goed?
10
Sorry dat ik jullie overval in de discussie maar ik kreeg mijn computer gisteren na installatie van Online Armor niet meer aan. Ik draaide toen Avast Free en Online Armor, dit moet toch kunnen, indien ja, wat deed ik verkeerd, ik durf nu geen Online Armor meer te installeren... :(
11
Wees aub wat duidelijker bij welk probleem dan ook. I

Indien niet exact word aangegeven wat er fout gaat, of wat de exacte foutmelding is, dan wordt het wel erg lastig om het probleem op te lossen.
12
ctrlaltdelete schreef:Wees aub wat duidelijker bij welk probleem dan ook. I

Indien niet exact word aangegeven wat er fout gaat, of wat de exacte foutmelding is, dan wordt het wel erg lastig om het probleem op te lossen.
Na het heropstarteren voor OAF. Hierna deed de explorer.exe het niet meer, zelfs niet via uitvoeren.
15
Als Online Armor nog steeds is geïnstalleerd, verwijder Onine Armor dan in veilige modus. Twee keer opnieuw opstarten en nog een keer proberen om Online Armor te installeren.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Emsisoft Anti-Malware”