Plaats reactie
1
Hallo,
na eind december 2012 met een XP Defender probleem een goede oplossing te hebben gekregen is mijn computer heel traag geworden. Ik heb toen MSE eraf gegooid en Online Armor en Avast! erop gezet.
Bij opstarten blijft de PC maar irritant doorratelen (is dit Online Armor/Avast!??), maar na 10min. is het geratel klaar. Aanklikken van Outlook of Explorer geeft na +/- 2min resultaat. Er zijn ogenschijnlijk verder geen problemen, maar die traagheid is wel vervelend.
Any ideas? Tx, Jam :)
2
Download Soluto eens en kijk welke software veel van de PC vraagt bij het opstarten.
https://www.soluto.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Plaats desnoods eens een screenshot ervan.
----- Certa stant omnia lege ----
--------I'm not a Geek------
3
Hi Forza, lijkt me een leuke tool maar........ tijdens installing krijg ik na 9% het bericht vd firewall: autostarter gedetecteerd, module naam [heel veel text]. Ook: welk prg vroeg om deze wijziging: meestal is dit c:\windows\system32\msiexec.exec.
Dit betekent dat eerstgenoemde prg automatisch wil opstarten met deze computer.
Actie: blokkeren (dan stopt installatie) of toestaan (maar dan weet ik niet wat voor teringzooi ik toesta. Dit toestaan proces Van vele onbekende applicaties doe ik nu tientallen keren en dat lijkt me niet de bedoeling.
Uiteindelijk krijg ik melding error 72430 van soluto.
Dit gaat het niet worden :-\
4
Jam,

Wanneer je weet dat je een betrouwbaar programma installeert kun je zulke dingen toestaan en het is verstandig om dan ook direct aan te geven dat het een vertrouwd programma is. Doe je dat niet, dan krijg je voor elk mogelijk gevaarlijk gedrag weer een popup. Dat is ook precies de bedoeling eigenlijk, jou waarschuwen voor mogelijk gevaarlijk gedrag. Wanneer een programma als vertrouwd programma is ingesteld krijg je geen popup voor mogelijk gevaarlijk gedrag.

Bekijk aub even de eerste 2 punten hier in de FAQ van Online Armor.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Emsisoft Anti-Malware”