Plaats reactie
1
Met Online Armor was m'n pc niet meer vooruit te branden, pfff dus wil het er weer af hebben maar niks werkt.
In configuratiescherm bij software lukt het me niet want er gebeurt helemaal niks als ik Online Armor aanklik en verwijderen druk.
Dan maar met unins000.exe in de program files map maar ik krijg dus alleen een UAC schermpie en daarna gebeurt er dus ook niks.
Hoe krijg ik die Online Armor nu in z'n geheel eraf?
4
Hoi,

In principe hoef je Online Armor helemaal niet uit te schakelen voordat je de "Uninstaller" uitvoert.
Er zal namelijk vanzelf een melding van Online Armor komen dat deze dan afgesloten zal worden, zie onderstaande afbeelding.
Klik hier op "Toestaan" en volg de verdere procedure van het verwijderen.
Afbeelding
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
5
Sandertt,

Een fout die nog wel eens gemaakt wordt is dat men Online Armor niet echt afsluit maar de onderste optie kiest in het menu van Online Armor.
De onderste optie is "Bedieningsvenster afsluiten".

Wanneer men Online Armor wil verwijderen zal er een popup verschijnen met de vraag of u het programma wilt afsluiten. Wanneer de optie "Bedieningsvenster afsluiten" is gekozen, dan verschijnt deze popup niet en gebeurt er verder helemaal niets.

Het is ook niet nodig om Online Armor af te sluiten wanneer men Online Armor wil verwijderen. Dus start Online Armor weer en kies dan om Online Armor te verwijderen (deïnstalleren). Er moet nu een popup verschijnen waarin u moet bevestigen dat u het programma wilt afsluiten.

Eigenlijk ben ik meer benieuwd naar de oorzaak van de vertraging die wordt veroorzaakt door Online Armor. Zijn alle programma's als vertrouwd ingesteld en is er nog andere beveiligingssoftware aanwezig?
7
Online Armor weer aangezet maar nog steeds lukt het verwijderen niet er is wel een error bijgekomen.

Bestand "C:\Program Files (x86)\Online Armor\unins000.dat" kon niet worden geopend. Kan het verwijderen niet voltooien..
Fout 5: Toegang geweigerd.
9
Hoi,

Voer de "Uninstaller" eens uit als administrator via de rechtermuisknop, ik denk dat de error hier mee te maken heeft.
Mocht het verwijderen nu lukken herstart dan tweemaal de computer?

P.s.
Is de traagheid trouwens alleen bij het opstarten merkbaar of ook bij het normale gebruik van de computer?
Welke andere security software heb je op deze computer geinstalleerd staan?
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
10
Opnieuw opgestart en gelijk ook maar de admin run gedaan voor de zekerheid en kreeg nu het schermpie wat maxtar liet zien.
Gaat nu wel allemaal goed geloof ik en moet weer opstarten dat doe ik eerst ff.
11
Om nu alles maar precies te volgen twee keer opnieuw de computer opgestart en Online Armor is eraf.
alleen is er nog geen verbetering in de snelheid opstarten en wachten tot de computer gebruiksklaar is duurt toch wel een minuut of 7.
Welke andere security software heb je op deze computer geinstalleerd staan?
Ik heb adaware antivirus.
12
Is AdAware ook pas geïnstalleerd?

Weet niet of je tijdens het opstarten al taakbeheer kunt openen om te kijken welk proces of welke processen veel van de CPU of het geheugen gebruiken.
13
AdAware.exe gebruikt het meeste geheugen dit begint met 5000kB en loopt helemaal op tot 234000kB en daar blijft het minstens 5 minuten op hangen.
AdAwareService blijft gewoon laag op 5000kB schommelen.
Dan komt SBAMsvc.exe en blijft 50000kB gebruiken en vreet dus ook veel geheugen en waar het van is weet ik niet.

Het was dus niet Online Armor die de computer zo traag maakte want nog steeds is de pc niet vooruit te branden en met al dat opstarten al helemaal niet.
Ik gooi AdAware er ook maar is ff af. :crash:
15
Pff denk je alles gehad te hebben doet AdAware ook zo lekker moeilijk met vage errors.
Dan maar Revo eroverheen want dit schiet niet echt op AdAware heeft dus ook geen eigen unins000.exe. :crash:
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Emsisoft Anti-Malware”