Plaats reactie
2
Hoi,

Het lijkt erop dat EAM nu in de freeware draait, het schild van EAM bij het statusscherm zal waarschijnlijk nu ook grijs zijn.
Ga in het menu naar "Configuratie" en klik op het tabblad "Licentie"
Als er bij "product:" Emsisoft Anti-Malware - Freeware staat klik dan op de knop "Toon Licentie" en kopieer deze.
Klik nu op de knop "Licentie wijzigen" en selecteer de optie "Ik heb een licentiecode" en klik op volgende.
Voer hier de gekopieerde licentiecode in en klik op volgende en voltooien.
Ga in het menu naar "Beveiligingsstatus" en schakel hier nu de 'Bestandsbewaking', 'gedragsbewaking' en 'surfbeveiliging' in.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
3
Als ik dit doe dan krijg ik de melding dat er geen geldige licenties zijn gevonden voor deze licentiecode. Gebruik een andere licentie code.
Wat nu?
4
Hoi,

Sorry mijn fout.... :-[
De licentiecode die bij "Toon Licentie" is nu de freeware licentie en niet je eigen licentiecode in dit geval.
Je moet hier dus je eigen licentiecode opgeven en niet die bij "Toon Licentie" staat.
De licentiecode kan je eveneens terug vinden bij "Manage Licenses" als je op de onderstaande pagina inlogt.
https://cc.emsisoft.com/login.aspx?Retu ... fault.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
De rest van de stappen blijven gewoon hetzelfde.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Emsisoft Anti-Malware”