Pagina 1 van 2

foutcode 0xc0000005

Geplaatst: 06 nov 2017 08:47
door edwardblom
Ik heb een scan gedaan met eek en na deze scan werkt er niets meer, wil ik een progamma starten komt er een popup met de melding, kan de toepassing niet correct starten en staat er een code 0xc0000005, weet niet wat te doen.

Re: foutcode 0xc0000005

Geplaatst: 06 nov 2017 09:51
door abbs
Hallo :welkom:

Wat was de reden om deze scanner te gebruiken?

Heb je alle items die zijn gevonden in "quarantaine" laten plaatsen?
Open Emsisoft Emergency Kit, klik bovenin op "Logs" > klik op tabblad Scan > klik op de log die is aangemaakt.
Klik onderin op "Exporteren" plaats het logje op je bureaublad.
Plaats het logje als als bijlage in je volgende antwoord.
(Het logbestand is tevens terug te vinden op de systeemschijf (C:\EEK\Run\Reports) met de naam a2scan_130711-154142.txt)

Re: foutcode 0xc0000005

Geplaatst: 06 nov 2017 10:48
door edwardblom
De reden van de scan was voor de zekerheid, maar na de scan reageerde geen van de progamma,s kan dus niets meer openen. Werk nu met de tablet.

Re: foutcode 0xc0000005

Geplaatst: 06 nov 2017 14:08
door abbs
edwardblom schreef:De reden van de scan was voor de zekerheid, maar na de scan reageerde geen van de progamma,s kan dus niets meer openen. Werk nu met de tablet.
Maar je kan je pc nog wel opstarten, werkt dan de toetsen Ctrl-Alt-Delete ?
Of de start knop of werkt helemaal niks meer?
Wat is het merk van je pc laptop?

Re: foutcode 0xc0000005

Geplaatst: 06 nov 2017 15:38
door edwardblom
De pc kan ik gewoon opstarten, de toetsen ctrl-alt-del werken niet.
De computer uitzetten gaat alleen via de startknop.
Het merk is hp
Groet,
Ed

Re: foutcode 0xc0000005

Geplaatst: 06 nov 2017 15:49
door abbs
Hallo,

Kan je via start bij systeemherstel komen en je pc terug zetten naar een punt voor EEK?
Zo nee, kan jij via rechter muisknop op start klikken en dan "Verkenner" of wat daar verder staat openen?

Re: foutcode 0xc0000005

Geplaatst: 06 nov 2017 17:45
door edwardblom
Ik kan met de rechtermuisknop wel bij verkenner komen, maar er gebeurt niets, denk dat ik hem morgen maar even weg breng. Ik word hier erg nerveus van

Re: foutcode 0xc0000005

Geplaatst: 06 nov 2017 18:17
door abbs
edwardblom schreef:Ik kan met de rechtermuisknop wel bij verkenner komen, maar er gebeurt niets, denk dat ik hem morgen maar even weg breng. Ik word hier erg nerveus van
Ik kan als enigste optie: Windows 10 opnieuw instellen met een systeemherstelschijf of installatieschijf.
Uitleg: viewtopic.php?f=370&t=18413
Dit kan met behoud van Bestanden, maar je raakt toch wel dingen kwijt zoals E-mails, contacten, en bepaalde geïnstalleerde programma's. 
Dit is dan je laatste redmiddel als je via de startknop niet verder komt.
Het is jammer dat we geen logje van EEK kunnen krijgen, heb jij gezien wat werd verwijderd?

Re: foutcode 0xc0000005

Geplaatst: 06 nov 2017 20:25
door edwardblom
Er komt overmorgen iemand bij mij langs, is bekent met het progamma, zien wat er aan te doen is. Ik weet zeker dat ik na de scan niets heb verwijderd, maar misschien gaar dit automatich. Ben een leek op dit gebied, kan met een groot aantal progamma,s overweg maar dit is teveel voor mij, laat het je wel weten of het gelukt is, in iedergeval bedankt voor je steun.
Groet,
Ed

Re: foutcode 0xc0000005

Geplaatst: 07 nov 2017 09:07
door abbs
Hallo,

Ja dat is slim, zou je willen kijken of die gene het logje van EEK kan vinden of zien wat verwijderd is door EEK en hier willen plaatsen.
Dan kan ik zien waardoor je probleem ontstaan is en dat is leerzaam.
Welke vaste virusscanner gebruik je?

Re: foutcode 0xc0000005

Geplaatst: 07 nov 2017 20:25
door edwardblom
Ga ik doen, ik gebruik avg
Groet,
Ed

Re: foutcode 0xc0000005

Geplaatst: 07 nov 2017 20:54
door abbs
Hallo,

Bedankt alvast voor je antwoord, het is jammer dat je via verkenner niet verder komt.
Ik wacht het weer af.

Re: foutcode 0xc0000005

Geplaatst: 09 nov 2017 22:17
door edwardblom
Beste Abbs,

Bij deze het logje dat ik nog kon achterhalen in de C:\EEK\Reports map.

Emsisoft Emergency Kit - Versie 2017.10
Laatste Update: 5-11-2017 21:25:07
Gebruikersaccount: DESKTOP-O9M67AG\Edward Blom
Computernaam: DESKTOP-O9M67AG
Windows versie: Windows 10x64 

Scaninstellingen:

Scanmodus: Malware Scan
Objecten: Rootkits, Geheugen, Sporen, Bestanden

Detecteer PUPs: Aan
Scan archieven: Uit
Scan email data bestanden: Uit
ADS Scan: Aan
Bestandsextensiefilter: Uit
Directe schijftoegang: Uit

Scan gestart: 5-11-2017 21:25:39
Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\CLASSES\WOW6432NODE\CLSID\{933B95E2-E7B7-4AD9-B952-7AC336682AE3} Ontdekt: Application.AdReg (A) [271419]
Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\CLASSES\CLSID\{95B7759C-8C7F-4BF1-B163-73684A933233} Ontdekt: Application.AdReg (A) [271424]
Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\CLASSES\WOW6432NODE\CLSID\{95B7759C-8C7F-4BF1-B163-73684A933233} Ontdekt: Application.AdReg (A) [271424]
Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\CLASSES\INTERFACE\{C401D2CE-DC27-45C7-BC0C-8E6EA7F085D6} Ontdekt: Application.AdReg (A) [272128]
Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\CLASSES\WOW6432NODE\INTERFACE\{C401D2CE-DC27-45C7-BC0C-8E6EA7F085D6} Ontdekt: Application.AdReg (A) [272128]
Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\CLASSES\TYPELIB\{C2AC8A0E-E48E-484B-A71C-C7A937FAAB94} Ontdekt: Application.AdReg (A) [272775]
Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\MICROSOFT\WINDOWS\CURRENTVERSION\EXPLORER\BROWSER HELPER OBJECTS\{95B7759C-8C7F-4BF1-B163-73684A933233} Ontdekt: Application.BHO (A) [274104]
Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\WOW6432NODE\MICROSOFT\WINDOWS\CURRENTVERSION\EXPLORER\BROWSER HELPER OBJECTS\{95B7759C-8C7F-4BF1-B163-73684A933233} Ontdekt: Application.BHO (A) [274104]
Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\MICROSOFT\TRACING\PROPCCLEANER_RASAPI32 Ontdekt: Application.WebToolbar (A) [280844]
Key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\MICROSOFT\TRACING\PROPCCLEANER_RASMANCS Ontdekt: Application.WebToolbar (A) [280845]
C:\Users\Edward Blom\AppData\Local\Temp\is-AVV1F.tmp\unmarkable.dll Ontdekt: Application.Generic.1777022 (B) [krnl.xmd]
C:\Users\Edward Blom\AppData\Local\Temp\is-E896R.tmp\unmarkable.dll Ontdekt: Application.Generic.1777022 (B) [krnl.xmd]
C:\Users\Edward Blom\AppData\Local\Temp\is-BE28O.tmp\unmarkable.dll Ontdekt: Application.Generic.1777022 (B) [krnl.xmd]
C:\Users\Edward Blom\AppData\Local\Temp\is-PBN9Q.tmp\unmarkable.dll Ontdekt: Application.Generic.1777022 (B) [krnl.xmd]
C:\Users\Edward Blom\AppData\Local\Temp\is-R0295.tmp\unmarkable.dll Ontdekt: Application.Generic.1777022 (B) [krnl.xmd]

Gescand: 81978
Gevonden: 15

Scan geëindigd: 5-11-2017 21:26:49
Scantijd: 0:01:10

Re: foutcode 0xc0000005

Geplaatst: 10 nov 2017 09:39
door abbs
Hallo,

Bedankt op het eerste oog wat EEK heeft verwijderd kon geen kwaad, wat heeft de gene die jou kwam helpen gedaan waardoor de pc weer ging werken?
Waar wel en probleem in zou kunnen zitten was een conflict tussen AVG en EEK en dat zijn we aan het uitzoeken daarom de vragen.

Re: foutcode 0xc0000005

Geplaatst: 10 nov 2017 22:28
door edwardblom
Goede avond,
Ik weet niet wat er allemaal gedaan is, was zelf druk met mijn werk, hij heeft mij verteld dat het wel even duurde, maar dat het gelukt was, en dat het waarschijnlijk zoals jij zegt een conflict met AVG, EEK is verwijdert, en gelukkig werk alles weer. Zal hem vragen of hij een verslagje wil maken, die stuur ik je wel.

Met vriendelijke groet,
Ed