Plaats reactie
1
Goede middag,

Ik moet binnenkort mijn pakket verlengen, dat is geen probleem maar ik wil het pakket ook op mijn laptop zetten. Als ik het verleng via mijn huidige abonnement scheelt dat behoorlijk in de kosten. Op mijn laptop draait het programma nog niet en ik vraag me af of ik het dan wel via mijn huidige abonnement kan verlengen of dat ik voor de laptop eerst het programma los moet kopen. Weet 1 van jullie dat?
Groetjes Barbara
2
Hallo,

De huidige licentie kan je eenvoudig omzetten naar een licentie voor twee systemen, dit kan via de onderstaande link.
https://www.emsisoft.com/en/order/renew/" onclick="window.open(this.href);return false;

Geef als eerste de huidige licentie van Emsisoft Internet Security op en selecteer EIS bij het menu product.
Klik vervolgens op Show renewal options.
Op de pagina die nu verschijnt kan je aangeven voor hoeveel computers je de licentie wilt verlengen en voor hoeveel jaar.

Wanneer je een licentie voor 1 systeem omzet naar 2 systemen krijg je 30% korting, daarbij krijg je ook extra korting op de licentieduur.
Afbeelding
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Emsisoft Anti-Malware”