Plaats reactie
1
Ik heb al een tijdje Online Armor, het beveiligt goed. In het begin werkt de laptop gewoon normaal geen verschil in snelheid maar na een perioden van een aantal maanden begin ik verschil te merken in snelheid, dit is vooral te merken aan me browsers die dan gaan haperen of heel lang laden over een pagina of niet eens laden (ik weet dat het aan online armor ligt omdat als ik deze volledig sluit alles perfect laad enz.), dan verwijder ik online armor weer en installeer ik het opnieuw en dan gaat het weer een hele periode goed tot dat het probleem zich weer voordoet. De verdere beveiligings software die op mijn PC aanwezig is Malwarebytes Anti-Malware(gratis versie dus niet real-time) en Avast Free Antivirus 2015 waarvan ik de webshield uit heb staan, ook heb ik de Windows Firewall uitstaan. Dit alles draait op Windows 10.
2
Goedemorgen,

Emsisoft is gestopt met de doorontwikkeling van Online Armor, hierdoor is deze firewall ook niet compatibel met Windows 10. Tot en met 31 maart 2016 wordt er nog wel ondersteuning gegeven en komen er nog essentiële updates uit. Maar het krijgt geen programma-updates meer die er voor moeten zorgen dat het pakket geheel compatibel is met Windows 10.

De voornaamste reden om dit programma niet meer verder door te ontwikkelen komt mede door de komst van Emsisoft Internet Security, mocht je een licentie hebben voor de betaalde versie van Online Armor kan je die via Emsisoft laten omzetten naar het Internet Security pakket. Zie ook de onderstaande link voor meer informatie.
http://blog.emsisoft.com/2015/03/31/ems ... t-roadmap/" onclick="window.open(this.href);return false;
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Emsisoft Anti-Malware”