Plaats reactie
1
Hi,

Wat ik me nou al heel lang afvraag is wanneer het half Nederlandse / Engelse taalpakket een nieuwe vertaling en indeling krijgt?
Heel veel dingen passen niet meer bij de nieuwe indelingen en zien er daardoor heel raar uit.
Afbeelding Afbeelding Ik heb twee screenshots gemaakt om even aan te geven wat ik precies bedoel met de half Nederlandse / Engelse vertaling.

1. Veel dingen passen niet meer in het beeld.
2. Heel veel knoppen zijn in het Engels en andere weer in het Nederlands.
3. Het hoofdscherm is bijna helemaal in het Engels.

Het Duitse taalpakket heeft deze problemen bijvoorbeeld niet.
2
Hallo Wessel,

Wijlen "ctrlaltdelete" die begin maart dit jaar op veel te jonge leeftijd is overleden was verantwoordelijk voor onder andere de Nederlandse vertaling van Emsisoft Anti-Malware.
Wie deze taak binnen Emsisoft heeft overgenomen of zal overnemen weet ik niet, ik zal hier een naar informeren.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
3
Ik had gelezen dat ctrlaltdelete is overleden maar wist niet dat hij/zij voor Emsisoft werkte al had ik soms wel een vermoede. Het was wel vreemd om te horen, je kent elkaar niet persoonlijk maar toch blijft zoiets vreemd als ineens iemand wegvalt die je toch regelmatig sprak of je advies gaf wat je moest doen bij problemen. :'(
4
bij het instaleren van emsisoft zag ik enkele schoonheidsfoutjes, waarvan vooral deze me erg opviel. er stond in vrij grote letters: badankt voor het installeren (of gebruik oid) van emsisoft ipv bedankt. iets verderop was nog een foutje maar die kan ik niet meer terugvinden en weet niet meer precies wat dat was.
5
Zulke foutjes zijn mij ook al opgevallen bij de nieuwe versie, en dat zijn er best wel veel.

Bij het scherm na de installatie staan er drie foutjes.

Welkom bij uw nieuwe favorite beschermings programma! ----- moet zijn ----- Welke bij uw nieuwe favoriete beschermingsprogramma!
Vertrouwen kost tijd om te groeien. Overuig uwzelf. Geen verplichtigingen. ----- moet zijn Vertrouwen kost tijd om te groeien. Overuig uzelf. Geen verdere verplichtingen.

De onderstaande afbeelding is verkleind, klik op de thumbnail voor een vergroting.

Image Verzend anonieme statistieken en maak gebruik van de massa is denk een erg letterlijke vertaling vanuit het Engels. Niet zozeer een foutje maar een vreemde omschrijving.

De onderstaande afbeelding is verkleind, klik op de thumbnail voor een vergroting.

Image Iedere dag worden er honderden nieuwe Malwares gemaakt, die de nieuwe updates vereisen.
Iedere dag verschijnt er veel nieuwe malware, die de nieuwe updates vereisen.

De onderstaande afbeelding is verkleind, klik op de thumbnail voor een vergroting.

Image Warschuwd u voor Potentieel Ongewenste Programma's ----- moet zijn ----- Waarschuwt bij Potentieel Ongewenste Programma's.

Computer Scannen zou als titel beter staan als Scan Computer.
Kies uw gewenste scan type: ----- moet zijn ----- Kies het gewenste scan type:
De regel 'Run a quick scan if you are quite sure that the system is clean (e.g. if you have a freshly installed operating system and want to complete setup quickly)' is niet vertaald.

Een slimme scan is de beste keuze voor de meesten. Het is sneller dan een volledige scan en de kans een geïnfecteerd bestand te missen is erg laag. ----- moet zijn -----
Een slimme scan is de beste keuze voor de meesten. Het is sneller dan een volledige scan en de kans dat een geïnfecteerd gemist zal worden is erg laag.

In dit scherm is ook de Back knop niet vertaald.

De onderstaande afbeelding is verkleind, klik op de thumbnail voor een vergroting.

Image In het venster van de scan zijn de titels van de kolommen niet vertaald.

De onderstaande afbeelding is verkleind, klik op de thumbnail voor een vergroting.

Image Het scherm met de extra informatie is maar voor een gedeelte vertaald.

De onderstaande afbeelding is verkleind, klik op de thumbnail voor een vergroting.

Image De omschrijving in het oranje blok is niet passend.

De onderstaande afbeelding is verkleind, klik op de thumbnail voor een vergroting.

Image
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Emsisoft Anti-Malware”